Známý rapper Snoop Dogg investoval do další úspěšné mobilní aplikace

snoopdogg

Snoop Dogg a jeho investice do sportovní chat aplikace GameOn v roce 2016.

0Zobrazit komentáře

Nespočet celebrit nemá o peníze nouzi a hledá všemožné způsoby, jak je znovu rozmnožit nebo pomoci ostatním. V posledních letech se hodně z nich začalo zaměřovat na investice do startupů nebo tvorbu vlastních aplikací, mezi kterými v úspěšnosti a výdělcích jasně vede na něžné pohlaví orientovaná hra Kim Kardashian: Hollywood, která ke konci předminulého roku ohlásila příjmy ve stovkách milionů dolarů.

Další z úspěšných investorů, převážně do herních služeb a aplikací je známý rapper Snoop Dogg, který se mimo svojí hudbu orientuje už nespočet let i na business, který mimo investic rozšířily i speciální vaporizéry, které prodává pod značkou G Pen za zhruba 2000 Kč. Snoop Dogg navíc včera pro TechCrunch potvrdil, že se stal součástí další seed investice.

laundry-main

Přečtěte si takéČeská iOS aplikace Laundry Day druhou nejlepší na Product HuntČeská iOS aplikace Laundry Day druhou nejlepší na Product Hunt

Konkrétně do sportovní chatovací aplikace GameOn, společně s dvěma bývalými hráči amerického fotbalu. Snoop Dogg se totiž netají tím, že je vášnivým fanouškem Pittsburg Steelers, týmu NFL, a zároveň pravidelným hráčem na konzoli Xbox One. Podle jeho slov se s ním tak mohou přímo fanoušci v chatovací aplikaci v rámci vybraných zápasů přímo spojit.

gameon-screenshots

Aplikace je dostupná zdarma pro obě majoritní platformy a v rámci chatu funguje velmi podobně jako například WhatsApp. Uživatelé si mohou vybrat své oblíbené týmy a mezi svými přáteli nebo i neznámými uživateli chatovat. GameOn má podle slov jeho CEO, Alexe Beckmana, více než 100 tisíc registrovaných uživatelů a věří, že se stane jednou z majoritních komunikačních platforem pro sportovní události.

Foto: SnoopDogg.com

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Další obrovský přepravní startup se s novou investicí chystá na samořiditelná vozidla

lyft
0Zobrazit komentáře

Automobilový průmysl se mění – zdokonaluje se technologie, která do nich prostupuje ze všech stran, především pak ze západních společností, které se snaží udělat řízení nejen co nejvíce pohodlné, ale zároveň i co nejdříve zcela automatizované, bez nutnosti vlastních rukou na volantu.

Na tom už naplno pracují tech giganti jako Google, pravděpodobně i Apple, přepravní startupy jako Uber nebo nyní po novém spojení i Lyft, ke kterému se s prosincovou investicí ve výši 1 miliardy dolarů připojil americký automobilový obr General Motors, pod kterým jsou značky jako Opel nebo Chevrolet. Tím se valuace Lyftu posunula na 5,5 miliardy dolarů, tedy 136,9 miliard korun.

slackapps

Přečtěte si takéSlack spustil tržiště aplikací pro vývojáře a vlastní investiční fond s 80 miliony dolarůSlack spustil tržiště aplikací pro vývojáře a vlastní investiční fond s 80 miliony dolarů

General Motors do sanfranciského Lyftu napumpoval celých 500 milionů dolarů, v přepočtu přes 12,4 miliardy korun, a chce startupu pomoci s rozvojem technologií, které by mohly vést k vlastní flotile autonomních vozidel. Lyft se tím snaží reagovat na strmý růst své největší americké konkurence – Uberu, který se s touto technologií chystá vyrazit do světa pravděpodobně už v tomto roce.

Právě GM se o podobnou věc snaží sám u své vlajkové lodi Chevy Volts, což je jen další konkurence, která se bude míhat na ulicích mezi všemi Teslami a dalšími elektromobily. Technologii pro autonomní řízení by měl mít dokončen už v první polovině tohoto roku, zmiňuje BuzzFeed. Vedení podle svých slov totiž věří, že je mnohem zajímavější nabídnout takovou technologii pro převoz dalších pasažérů, než pro individuální prodej. To vše by mělo trvat snad méně než 10 let.

Do té doby ale chce tato dvojice firem rozprostřít po Spojených státech síť, ve které si bude možné krátkodobě klasické vozy pronajímat. Tam nebude mezi konkurencí asi žádný přepravní startup, ale spíše projekty jako ZipCar, které nabízejí za jednotnou cenu vypůjčení vozu na různě rozmístěných stanicích po USA a Evropě, bez nutnosti cokoliv podepisovat nebo od někoho přebírat klíčky.

Foto: Lyft