Zomato po akvizicích v ČR a na Slovensku nakupuje v Itálii
Jsou to necelé čtyři měsíce, co jsme informovali o tom, že Zomato koupilo český Lunchtime a slovenský projekt Obedovat.sk. Jak už bylo avízováno po jejich obrovské investici ve výši 60 milionů dolarů, trh rozšiřují dále po Evropě a tentokrát si vzali na paškál Itálii, konkrétně projekt Cibando.
V Římě a Miláně plánuje Zomato do tří měsíců rozšířit svůj tým na 30-40 členů a do dvou let vybudovat business v šesti největších italských městech s více než 150 zaměstnanci. Mají na to vyhrazeno přes 6 milionů dolarů. Cibando má aktuálně v databázi 82 tisíc restaurací a nespočet klientů, což výrazně pomůže pro rychlejší rozvoj.
Úspěch Zomata je relativně jednoduchý, jelikož se výrazně odlišuje od služeb jako Urbanspoon, OpenTable nebo TripAdvisor v tom, že každé 3 měsíce po všech restauracích znovu kontrolují jídelní lístky a hlídají celkovou kvalitu restaurace. Momentálně připravují akvizici 4 dalších větších hráčů rozprostřených po celé Evropě.
Foto: Placeit.net