Rockaway chystá Kolonial.cz, který bude konkurovat službě Rohlik.cz a Tescu
Už na podzim loňského roku jsme vás informovali o tom, že Rockaway Jakuba Havrlanta chystá v tichosti službu na online prodej potravin a tedy i konkurenci pro mitonský Rohlik.cz nebo Tesco a jeho potraviny online. Spuštění se velmi rychle blíží, protože Rockaway dnes po pár měsících klidu vypustilo do světa zprávu, že služba ponese název Kolonial.cz a veřejnosti se představí ještě tento rok.
„Koloniál byl v minulosti tradiční služba, postavená na osobním přístupu a znalosti svého zákazníka, to jsou hodnoty, na kterých by měl stát i náš projekt, proto jsme se rozhodli pro název Kolonial.cz, “ vysvětluje Petr Vyhnálek, který do E-commerce Holdingu přišel po dlouholeté kariéře v Globusu, aby vedl nový projekt online prodeje potravin.
Právě spojení zkušeností z oblasti retailu a know-how internetového businessu naplňuje strategii nového projektu: „Abyste uspěli na poli online prodeje potravin musíte mít skvěle zvládnuté obě oblasti, jedna bez druhé nemůže dostatečně kvalitně fungovat,“ říká Jan Jírovec, CEO E-commerce Holdingu, který je současně i výkonným ředitelem skupiny Rockaway.
Doplnění: V souvislosti s logem projektu, připomínající typově logo společnosti Kofola, se vyrojilo mezi našimi čtenáři spoustu otázek na to, zda je podobnost čistě náhodná nebo se jedná o předzvěst potencionální spolupráce mezi těmito dvěma subjekty…
Podobnost je přirozená, protože oba brandy vychází z podobných hodnot a jsou oba provedené v retro fontu, takže ta spojitost se logicky nabízí a nejen s Kofolou ale třeba i Lokálem nebo jinými značkami, které vychází z „retro tématiky”. A pro úplnost- s Kofolou jako význámým výrobcem nápojů samozřejmě vedeme jednání a rádi bychom, aby byli našimi dodavateli,” říká Michaela Papežová z Rockaway