Jeden z investorů Liftaga Michal Mička kupuje 80 procent české módní značky Pietro Filipi

Michal PtáčekMichal Ptáček

Michal Mička 2
0Zobrazit komentáře

Česká investiční společnost C2H investora Michala Mičky (foto nahoře), která prostřednictvím 3 samostatných vehiklů C2H Real Estate, C2H Private Equity a INCOMMING ventures investuje do nemovitostí, zaběhnutých společností a ecommerce, opět rozšiřuje své investiční portfolio.

Novým úlovkem firmy se totiž stává česká modní značka Pietro Filipi, kterou v roce 1993 založil bývalý juniorský reprezentant v hokeji Petr Hendrych, kterému se z Pietro Filipi podařilo v průběhu let vybudovat etablovaný brand na trhu českého módního průmyslu.

displate2

Přečtěte si takéČeské Credo Ventures investuje 2 miliony eur do startupu Displate, který vyrábí kovové plakátyČeské Credo Ventures investuje 2 miliony eur do startupu Displate, který vyrábí kovové plakáty

Právě Hendrych, které ještě donedávna držel ve firmě 100 procent, se nyní rozhodl do Pietro Filipi pustit právě zmíněného Mičku jako investora, který tak za neupřesněnou částku ve výši několika desítek milionů Kč získává ve firmě 80% podíl a zároveň se tímto posouvá do pozice CEO, ze které by měl firmu aktivně řídit.

“Chceme posunout především kvalitu produktů a také technologie. Až upevníme postavení na českém trhu a vybudujeme kvalitní online zázemí, rádi bychom rozšířili naše zastoupení na zahraničních trzích,” říká Michal Mička, zakladatel společnosti C2H.

hen

Zakladatel Pietro Filip, Petr Hendrych

Cílem Mičky, který před několika týdny investoval desítky milionů Kč například i do české přepravní aplikace Liftago a eshopové platformy ShopSys, by pak měla být především proměna celé značky v moderní, technologickou společnost schopnou fungovat a pružně reagovat nejen v offline, ale i online světě.

Tržby Pietro Filipi se jinak ročně pohybují okolo 600 milionů Kč.

pietro

České Webnode investovalo 5 milionů korun do brněnského vývojářského studia Touch Art

touchart
0Zobrazit komentáře

Jedna z největších globálních platforem na tvorbů webů, brněnské Webnode, oznámila v první polovině minulého měsíce překročení 30 milionů vytvořených webů a rozšíření služeb pro eshopy. Nyní na to Webnode navazuje strategickou investicí do další brněnské firmy – konkrétně vývojářského studia Touch Art, do kterého vložilo 5,1 milionů korun výměnou za 30 % podíl.

Je to tak již druhá větší investice, kterou Webnode v posledních letech zrealizovalo – minulý rok to bylo 10 milionů korun do startupu Smartsupp na monitoring návštěvníků webu. Touch Art naopak již od roku 2009 vyvíjí mobilní aplikace a mezi jejich projekty se řadí například Sledovani.tv či nezisková organizace Na ovoce.

wersm-jan-rezab-e1432655989433

Přečtěte si takéJan Řežáb po odchodu z pozice CEO v Socialbakers odchází také z čínského GoodbabyJan Řežáb po odchodu z pozice CEO v Socialbakers odchází také z čínského Goodbaby

Tým stojící za Touch Art má momentálně tým 15 lidí a vyvíjí vlastní platformu s názvem Eventee, která má sloužit organizátorům konferencí a dalších větších akcí k vytvoření vlastní jednoduché aplikace k dané události. Cílem investice od Webnode je další expanze nového projektu tak, aby během několika let Eventee dokázalo tvořit přibližně 50 % obratu společnosti.

kofokofi

Jedna z aplikací vytvořená studiem Touch Art.

solarni-panel

Přečtěte si takéVelká rána pro solární byznys. V úpadku je pionýr oboruVelká rána pro byznys se soláry na střechách domů. V úpadku je pionýr oboru s miliardovými tržbami

A zároveň také pomoc s dalším vývojem platformy Webnode, která v souvislosti se spuštěním komplexních služeb pro eshopy zabírá vývojářům velké množství času.

Foto: Touch Art