Seznam.cz za dva dny oficiálně spustí svůj televizní kanál Televize Seznam
Česká internetová jednička Seznam.cz, za kterou stojí miliardář Ivo Lukačovič, dnes na tiskové konferenci ohlásila, že oficiálně spouští svou vlastní stanici pod názvem Televize Seznam. Vysílání má začít již za dva dny, respektive 12. ledna, a nabídne širokou škálu pořadů od zpravodajství a publicistiky až po zábavní tématiku a seriály z internetové televize Stream.cz.
Televizi Seznam bude možné naladit po celé České republice v celoplošném multiplexu 3 Českých Radiokomunikací a také u poskytovatelů kabelového, satelitního a IP TV vysílání jako UPC, Skylink, DigiTV, T-Mobile TV, O2 TV a řady dalších. Vzhledem k tomuto výčtu by si tak mohly kanál z dílen Seznamu pustit až dva miliony domácností včetně těch, které fungují na hybridní televizi HbbTV.
Obsahový formát Televize Seznam má být podle Jakuba Ungera, ředitele divize Zpravodajství a TV, odlišný oproti běžným stanicím. Ten v tiskové zprávě řekl, že se budou střídat živá interaktivní studia a do hloubky zpracované příběhy, fenomény a kauzy ve formě delších pořadů, což naznačuje i vysílací prime time, který je poměrně různorodý.
Každý den od 18:00 budou běžet analytické Večerní zprávy, na které má navazovat politicko-ekonomický Duel a magazíny o světě sportu a slavných. Následně mají hlavní večerní vysílací časy vyplňovat premiéry autorských pořadů, přičemž pondělí bude o osobnostech, úterý o kauzách a reportérech, středa o kontaktních pořadech s diváky, čtvrtek o byznysu a pátek o portrétech slavných. Součástí bude i dopolední a odpolední program, minimálně zpravodajská relace v 9:00, 12:00 a 14:00.
Co se týče moderátorů, na obrazovkách budou k vidění například Olga Šípková (lifestylové ranní studio Ráno na gauči), Filip Horký, který přišel do Seznamu z DVTV, s Jiřím Hoškem (sondy do života v Česku a zahraničí), Sabina Slonková, Helena Šulcová, Tereza Willoughby, expert na sport Luděk Mádl nebo Jindřich Šídlo se svým satirickým pořadem Šťastné pondělí. Své místo zde bude mít i speciální investigativní zpravodajství Zvláštní vyšetřování Víta Klusáka a Filipa Remunda.
Reklama jakožto zdroj příjmů
Televize Seznam je postavena na modelu příjmů z reklam, ze kterých bude svůj provoz postupně živit. Již nyní si nakoupilo reklamní prostor okolo 14 značek, jako například Plzeňský Prazdroj, skupina KKCG nebo Česká spořitelna.
„Není naší ambicí uživit novou Televizi Seznam už v prvním roce jejího fungování z reklamy. Zájem inzerentů a agentur je pro nás velmi dobrým signálem potvrzujícím důvěru trhu v Seznam a jeho produkty. Do TV segmentu vstupujeme s náležitým respektem, který vyvažujeme stejně velkou chutí tento trh inovovat. Prvními krůčky v novém prostředí pro nás byla už spolupráce s agenturami na tzv. cross-mediálním plánování,“ vysvětluje obchodní ředitel Seznam.cz Martin Švarc.
Studia Televize Seznam
Foto: Reprofoto (YouTube)