NetDirect loni vyrostl na 70 milionů korun a rozšiřuje záběr. Chystá hybridní řešení jako krok před e-shopem na míru
Daniel Lupinski se jako výkonný ředitel NetDirectu zaměřil na změny, které byznys jednoho z největších tuzemských e-shopových řešení rozdělily na několik nových vrstev. Firma díky tomu roste rychleji než samotný e-commerce trh, loni meziročně navýšila své obraty o sedmnáct procent a atakovala tak hranici 70 milionů korun.
„Zaměřili jsme se na efektivitu a zavádíme nové produkty a služby na e-commerce trhu, čímž rozšiřujeme naše portfolio,“ popisuje pro CzechCrunch Lupinski důvody pokračujícího růstu sedmnáctileté firmy, která stojí za vývojem více než 18 tisíc e-shopů.
Hlavním byznysem NetDirectu se 70procentním podílem na tržbách pořád zůstává vývoj na míru B2B i B2C e-shopových řešení. „Krabicová“ řešení, nazvaná FastCentrik, jež konkurují například Shoptetu, pak zaznamenala 25procentní podíl. Zbytek tvoří další větev NetDirectu – vývoj softwaru na míru znamenající odsun od původního zaměření jen na e-shopová řešení.
„V současné době vyvíjíme prakticky jakékoli aplikace, o které mají zákazníci zájem. Samotné implementaci předchází analýza požadavků, na základě které vybereme vhodné technologie jako .NET, PHP či Java. Konkrétně můžeme mluvit o logistických systémech, workflow systému, bonusovém systému, různých konfigurátorech a podobně,“ vyjmenovává Lupinski.
Mezi příklady nových produktů patří i DYPR, tedy dynamická cenotvorba. Ta na základě analýzy dat, jako jsou položky ve skladu, zájem o zboží či konkurenceschopnost produktu, nabízí možnost měnit ceny v podstatě v reálném čase.
Řešení, které na trhu chybělo
„NetDirect je firma s obrovským potenciálem od samotného vzniku. Postavili jsme největší e-shopy v Česku, například Alzu, Mironet, Notino (původně Parfums – pozn. redakce) a další. Chceme trhu přinášet kvalitní služby i produkty, ale také něco navíc,“ popisuje Lupinski.
Hlavním hnacím motorem NetDirectu má proto v letošním roce být takzvaný hybridní e-shop s produktovým názvem FastCentrik Hybrid umožňující obsloužit ještě více zákazníků. Cenově se bude pohybovat v rozmezí od 150 do 400 tisíc korun a nabídne veškeré standardní funkce pro klienty krabicových řešení, což jsou univerzální a dostupnější šablony e-shopů se základní sadou funkcí.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.