Brain One se mění na YYY, dosavadní šéf agentury Lukáš Krčil se bude naplno věnovat online psychoterapii Hedepy

Filip HouskaFilip Houska

1080-yyy-agency

Foto: YYY Agency

Lukáš Krčil (šéf YYY Family a Hedepy) a Adéla Červínová (šéfka YYY Agency)

0Zobrazit komentáře

Jedním z léků na zlepšení duševního zdraví může být i konzultace s odborníkem, mnoho lidí se však za psychoterapeuty neodváží přijít. I proto v Česku vznikla služba Hedepy, která zprostředkovává sezení online, aniž by pacienti museli vystoupit ze své komfortní zóny. Je dokonce natolik ambiciózní, že se okolí ní mění i agentura Brain One, která za ní stojí. Ta prochází rebrandingem a její současný šéf Lukáš Krčil naplno naskakuje právě do Hedepy.

Když jsme o internetové psychoterapii Hedepy psali naposledy, zmiňovali jsme ji hlavně v kontextu několikamilionové investice, kterou nabrala na svůj vývoj i vstup do zahraničí. Konkrétně šlo o zisk dalších osmi milionů korun, které do ní poslali zejména stávající investoři Martin Rozhoň (zakladatel e-shopu Vivantis) a Alexander Reggio-Paquet. Vidí v ní totiž velký potenciál.

Ostatně se není moc čemu divit. Hedepy od svého vzniku v září minulého roku zprostředkovala již více než šest tisíc online sezení a meziměsíčně roste o 20 procent, což potvrzuje zvyšující se zájem, který může trvat i nezávisle na znovuotevření kamenných ordinací. Potenciál tak vnímají i samotní tvůrci v čele s Lukášem Krčilem, jenž se do Hedepy nyní obouvá naplno.

„V Hedepy budujeme základní management pro škálování technologie a růstu našich služeb v zahraničí. A pokud vše půjde dobře, v příštím roce bychom chtěli směřovat do dalšího investičního kola, což si samo o sobě žádá velký fokus. Bez CEOs a silného managementu v našich agenturách bych si ho ale nikdy nemohl dovolit,“ komentuje Krčil pro CzechCrunch v souvislosti s velkou změnou, kterou agentura Brain One prochází.

1280-yyy-agency-1

Foto: YYY Agency

Rada agentury YYY Agency

Po sedmi letech na trhu mění Brain One svůj název a začíná vystupovat pod značkou YYY Agency (čte se jako why, why, why, česky třikrát proč). Spolu s tím se mění i původní skupina agentur Brain Family, která pod Brain One spadala, a nově nese název YYY Family. Plošný rebranding se dotkne i personálního osazení – novou ředitelkou celé agentury se stává Adéla Červínová, která dosud seděla na pozici account directorky.

Právě Červínová střídá na pozici CEO nynější YYY Agency Lukáše Krčila, který se bude věnovat službě Hedepy takříkajíc na „full-time“ a soustředí se hlavně na její růst. Dále však bude v radě skupiny agentur YYY Family a nějaký čas bude ještě exekutivně figurovat také v YYY Agency. „Nazrál ten správný čas. Vnímal jsem, že máme silný management i interní tým, a proto můžu jít budovat další projekt,“ zmiňuje Krčil.

YYY Agency tak načíná novou kapitolu svého působení na trhu, kdy během loňského roku vyrostla o 15 procent a dosáhla obratu okolo 40 milionů korun včetně navýšení zisku, a to hlavně díky silnému čtvrtému kvartálu. Konkrétnější údaje o černých číslech však YYY Agency nezmiňuje. Co se YYY Family týče, tam se obrat pohyboval ve vyšších milionech korun s tím, že letos by měla vyrůst o desítky procent.

K dalšímu růstu agentury, která loni získala dvaadvacet nových klientů, by měli pomoci i noví společníci. Jmenovitě jde o dosavadního kreativního ředitele Marka Linharta a Michaelu Mundlovou, HR business partnerku, která stojí za vybudováním celého týmu a bude se podílet i na personálním růstu agentur ve skupině. „Oba už výrazně pomáhali poslední tři roky. Je to vyústění dlouhodobého budování vztahů a přínosů pro agenturu,“ doplňuje Krčil.

A proč zrovna YYY? „O našem týmu se říká, že má největší strategické oddělení v Česku. Pro naši kulturu i filozofii bylo vždycky přirozené ptát se nejdříve na ty správné otázky a až pak začít tvořit produkt nebo komunikaci. I proto jsme zvolili název YYY, anglicky Why Why Why, a ve vizuální identitě postavili Y z vítězného stupínku, který figuroval v našem předchozím logu,” vysvětluje šéfka agentury Adéla Červínová.