Alza rozšiřuje svůj byznys s parfémy. V showroomu v pražských Holešovicích otevřela první vlastní parfumerii
Největší český e-shop Alza.cz výrazným způsobem rozšiřuje svou sekci Alza Beauty, která se soustředí na prodej parfémů, šperků, hodinek a dalších kosmetických doplňků. Vedle samostatné sekce na webu má nově Alza i vlastní kamennou parfumerii, která je součástí hlavního showroomu v pražských Holešovicích. Na trhu se tak postaví proti velkým prodejcům jako Notino (bývalé Parfums.cz) nebo skupině Vivantis.
Na prostoru o velikosti 100 metrů čtverečních Alza nově nabízí 78 různých značek parfémů, kterých dle vlastních slov prodá desítky tisíc kusů ročně. Holešovický showroom si největší e-commerce hráč nevybral náhodně – denně jím projde přes 3,5 tisíce zákazníků, kolem Vánoc pak i třikrát tolik.
„Dnešním otevřením světa vůní chceme dát jasně najevo, že to s beauty myslíme vážně. S novou expozicí se více přiblížíme zákazníkům, umožníme jim výrobky otestovat, přivonět si a poradíme s výběrem,“ říká ke spuštění obchodní ředitel Alzy Petr Bena.
Dosud nejprodávanějšími značkami byly podle společnosti Hugo Boss, Calvin Klein nebo Giorgio Armani. Pokud se bude první parfumerii dařit, dá se očekávat, že Alza začne uvažovat nad dalším rozšiřováním. Mimo nových sekcí, mezi které se nedávno zařadilo například Alza Pet, má e-shop v portfoliu také množství vlastních produktů, především na poli elektroniky, ale i ekologické drogerie.