Blackberry se trapným pokusem snaží přetáhnout zákazníky Apple

15171810148_121f244cc7_k
0Zobrazit komentáře

Blackberry Passport, to je nejnovější vlajková loď Blackberry cílící na použitelnost, která neoplývá nijak úžasným designem, natož cenou, která u nás dosahuje zhruba 16,5 tisíce korun. Ostatně ne nadarmo je společnost v menší krizi, přes kterou se nedokáže dostat k lepším prodejům. A proto nabízí „skvělou“ akci, ve které nabízí jablíčkářům za jejich iPhone až $400 a dalších $150 v případě upsání se k předplacené kartě VISA.

icecream

Přečtěte si takéKonečně můžete zahodit svůj iPhone. Apple „vyřešil“ problém s iMessagesKonečně můžete zahodit svůj iPhone. Apple „vyřešil“ problém s iMessages

Včera tato informace vyskočila přímo v oficiální press sekci.  Nabídka je platná pro iPhone 4S a vyšší. A protože všichni víme, jak jsou Apple uživatelé nároční, tak si k tomu v Blackberry připravili bílou a červenou variantu pro jejich Passport. Dává vám nabídka smysl, když je oficiální cena na US trhu kolem 500 dolarů, v přepočtu 11 tisíc?

Foto: pestoverde / Flickr.com

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Facebook již brzy vypustí sociální síť pro business

2390914273_da19cc9362_o
0Zobrazit komentáře

Na WSJ prolétla zpráva o tom, že by Facebook mohl již od ledna 2015 řídit „staronovou“ sociální síť zaměřenou na firmy. Její pracovní název je „Facebook at Work“, tedy nástroj, který by měl umožnit zaměstnancům pracovat jednodušeji na společných projektech a využívat real-time chatu v existující síti kontaktů na Facebooku.

4259162368_0f9b2f0a32_b

Přečtěte si takéFacebook chystá novou anonymní appku. Půjde o další úspěch nebo fail?Facebook chystá novou anonymní appku. Půjde o další úspěch nebo fail?

Služba by měla být, alespoň pro začátek zcela zdarma a bez reklam, aby si Zuckerberg a spol. dokázali lépe udržet základnu uživatelů. Firmy se budou muset registrovat a poté přidělit jednotlivým zaměstnancům přístup. Facebook se tak bude snažit konkurovat službě Lync od Microsoftu, která se nedávno propojila se Skypem nebo toolu Slack, který byl nedávno oceněn na miliardu dolarů.

Fungovat by to celé mělo velmi primitivně a dost dobře bude spousta informací propojená přímo s hlavním Facebookovým účtem, podobně jako to funguje u správy stránek. Facebook na novém nástroji prý pracoval skoro rok a dlouhodobě ho testoval s různými společnostmi. Trochu s podivem se firma pouští do sociální sítě určené k práci, když hlavním důvodem snížení pracovní produktivity je právě ona sama.

Foto: Marco Paköeningrat / Flickr.com