Brněnský Bobobox vyrábí výtvarné krabice pro děti s tvůrčími aktivitami na bázi předplatného
Většina dětí dnešní generace již umí schopně ovládat chytrá zařízení v podobě smartphonů nebo tabletů a častokrát jim slouží jako hlavní zdroj zábavy, na kterém se však mohou stát i nezdravě závislými. S alternativou pro jejich zabavení nedávno přišel český startup, který by v dětech mohl opět vyvolat zájem ve “skutečné” hračky tvůrčího charakteru.
Začátkem roku vypustil brněnský Bobobox stejnojmenný produkt v podobě výtvarné krabice pro děti od 4 do 8 let, ve které se nachází šest různých kreativních a dovednosti zvyšujících úkolů. Na bázi předplatného tak rodiče každý měsíc získají pro své děti nové aktivity a výzvy.
Patrně největším plusem celého produktu je vybavení. Krabice totiž rovnou dorazí se všemi pomůckami (výtvarné hmoty, papíry a jiné materiály), které jsou pro tvorbu potřeba. Děti si tedy mohou rovnou hrát a rodiče nemusí po obchodech shánět příslušné nástroje – to by totiž ztrácelo na hlavní myšlence projektu.
Pro děti by měl být Bobobox líbivý i po barevné a designové stránce – je totiž doplňován o příběh s animovaným skřítkem Bobem, jenž malým kreativcům pomáhá a motivuje je k řešení daných úkolů. Na celém konceptu je sympatická i možnost natisknutí jména, které dětem vytvoří takřka “unikátní” produkt.
Výtvarnou krabici, za kterou stojí bývalá pedagožka a její dvoučlenný tým, si lze zakoupit na oficiálních stránkách za 429 Kč za měsíc – výhodněji poté na tři měsíce za 1077 Kč nebo 5 měsíců 1795 Kč s jedním kusem zdarma. Možné je i sjednání předplatného na každý druhý měsíc.