Budoucnost e-commerce, marketing na Instagramu i unikátní analýzy. Reshoper ukáže know-how Notina, Pilulky či Zootu
Tuzemské e-shopy minulý rok závratně rostly a utržily celkově 155 miliard korun, což ve výsledku znamenalo 15% meziroční růst. V roce 2019 padl i absolutní rekord v množství prodaného zboží během jediného týdne a tak jen přibyly důvody k pořádání konference Reshoper 2020.
Do Prahy se na ní se už tento čtvrtek sjedou zástupci čtyř tisíc eshopů, přičemž nebude chybět ani Mall, Notino, Pilulka nebo Zoot. V plánu je devět inspirativní přednášek, workshopy i zóna pro začínající podnikatele. Zároveň se na v pořadí již třetím ročníku Reshoperu, který je zdaleka největší, představí vystavující firmy.
„Většina našich přednášek bude postavena na unikátních datech, výzkumech a analýzách vytvořených právě pro Reshoper. Do hloubky prozkoumáme témata, která rozhodují o úspěchu či krachu každého e‑shopu – bez hloupostí, zaplacených přednášek a zbytečné vaty,” říká CEO Reshoperu, Eva Knirschová.
Na programu je tak například přednáška Jindřicha Fáborského a Kristíny Šuvadové o tom, jak se prezentují české e-shopy na Instagramu, nevyjímaje analýzy hashtagů nebo IGTV videí na Instagramu. Petr Boroš společně s UX expertem Janem Kvasničkou zase otestovali proces vracení zboží do 30 českých i zahraničních e‑shopů a představí detailní analýzu toho, na co při svém testování přišli.
Paralelně s konferencí budou moci návštěvníci přijít i na veletržní část, která představí přibližně stovku stánků. V rámci partnerského programu se o své zkušenosti podělí další odborníci. O trendech v balíkových službách bude hovořit šéf českého PPL Petr Horák. Lukáš Balek ze společnosti Vivmail zase představí case studies, jak zajistit strategický růst společnosti díky svým zákazníkům a informacích o nich.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsŠéfka Reshoperu Eva Knirschová řekla v rozhovoru pro CzechCrunch, že od roku 2017 navštívila nespočet českých i světových technologických konferencí a z nich se i učila. „Spolupracovníci z týmu Future Port Prague se během podzimu vrátili také se spoustou nápadů ze Slushe nebo Web Summitu. Další část týmu byla na CES v Las Vegas, takže už se moc těším na to jak to budeme moci použít na akcích v Česku,“ říká Knirschová.
Reshoper 2020 se uskuteční už ve čtvrtek 30. ledna od 8:00 na pražském výstavišti v Letňanech a CzechCrunch bude jako mediální partner u toho. Vstupenky lze pořídit přímo na webu.