České Bonami vyrostlo obratem o třetinu vysoko nad miliardu korun. Letos naplno šlápne s prodejnami do offlinu
Výdejna zboží Bonami.cz
E-shop s bytovými doplňky a nábytkem Bonami vznikl teprve v roce 2013, ale už po pěti letech své existence překonal hranici obratu jedné miliardy korun. Bonami se při naplňování svoji vize – být první volbou v oblasti home and living a inspirovat k vytváření hezkých domovů – však na této úrovni nezastavilo a během loňského roku zaznamenalo další nárůst obratu o téměř třetinu až na 1,4 miliardy.
Podle vyjádření společnosti dosáhl zisk desítek milionů korun s tím, že profitabilní byly všechny trhy, na kterých působí. Kromě domovské České republiky jde o Slovensko, Polsko, Rumunsko a zatím poslední přírůstek Maďarsko, které rostlo rekordním tempem.
Bonami, spadající do portfolia investiční skupiny Miton, letos plánuje vyrůst o dalších pětatřicet procent a zároveň chystá velké investice. „Díky dobrým finančním výsledkům a loňskému zisku si můžeme dovolit investiční rok,“ říká Pavel Vopařil, který loni na čele firmy vystřídal Davida Šišku.
Bonami posílí svou přítomnost offline
„Desítky milionů investujeme do velkého rozšíření skladu. Budeme tak mít okamžitě k dispozici až dvojnásobek položek, což výrazně zrychlí jejich doručení. Zároveň začneme budovat přítomnost v offline světě,“ popisuje Vopařil.
Podle jeho slov se loni otevřená výdejna v pražské Jenči mezi zákazníky ujala, proto plánuje Bonami silně investovat do vlajkových prodejen ve velkých městech. V menších městech firma aktuálně jedná s několika partnery o partnerských výdejnách.