České Liftago spouští možnost placení za jízdy nabitými kredity

Filip HouskaFilip Houska

liftago

Juraj Atlas a Ondřej Krátký, zakladatelé Liftaga

0Zobrazit komentáře

Zákazníci tuzemské přepravní platformy Liftago, do které v září vstoupila investiční skupina Michala Mičky INCOMMING Ventures desítkami milionů korun za výměnu 13% podílu, nově nemusí platit za své jízdy jen penězi. Službu lze nyní hradit i přednabitými kredity.

Čtyři roky starý startup Ondřeje Krátkého, Martina Hausenblase a Juraje Atlase spouští možnost kreditového předplatné, ze kterého se částky za uskutečněné jízdy budou automaticky strhávat až do samotného vyčerpání. Mělo by se tak jednat o ideální dárek lidem, kteří s Liftagem často cestují (i proto toto předvánoční načasování).

tel-aviv

Přečtěte si takéCoworkingový startup WeWork kupuje za desítky milionů dolarů komunitní platformu MeetupCoworkingový startup WeWork kupuje za desítky milionů dolarů komunitní platformu Meetup

Nová platební metoda Liftaga, se kterým jezdí po Praze, Brně, Ostravě, Zlíně, Ostravě, Liberci nebo Bratislavě přibližně 250 tisíc lidí, je založena na jednoduchém, až zřejmém principu: na webových stránkách stačí zakoupit dárkový poukaz, nabít jej částkou od 500 do 5 000 korun a unikátní vygenerovaný kód předat konkrétní osobě, která jej zadá do aplikace, z níž se budou příslušné částky za jízdy strhávat.

Novinku komentuje Krátký, spoluzakladatel a od listopadu letošního roku také CEO Liftaga, slovy:

„Naší vizí je přispívat k udržitelné dopravě i pomocí odstranění bariér a složitostí, které se často s taxi službami pojí. Pohodlnost přednabitého kreditu je pro nás dalším krokem k co nejsnadnějšímu využívání služby. Věříme, že darovat bezpečnou přepravu má smysl, ať už se jedná o dopravu pro dospívající děti, starší rodiče, partnery nebo zaměstnance.“

Juraj Atlas a Ondřej Krátký (CEO), spoluzakladatelé Liftaga

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Akcelerátor PwC Startup Collider hledá nejlepší středoevropské startupy, kterým chce pomoci růst

Filip HouskaFilip Houska

AAC6C4C1-6A01-49DC-B480-4C666690B6FA

Není pochyb o tom, že startupová scéna v sousedním Polsku je jedna z nejsilnějších v Evropě. Kromě stovek úspěšných projektů, které těží z velikosti polského trhu, to dokazují i pořádané akce nebo akcelerátory, jenž se v Polsku odehrávají a vychází z nich právě startupy, se kterými mohou pracovat i globální firmy. A právě na to navazuje i další chystaný akcelerátor od polské pobočky sítě poradenských společností PwC pod označením Startup Collider.

Ten vyzývá zajímavé startupy ze střední a východní Evropy (takzvaného regionu CEE), aby se zapojily do dvanáctitýdenního programu ve Varšavě, ve kterém navíc není nutné akcelerátoru dávat žádný podíl ve firmě. Vítězné týmy se mohou těšit například na úzší spolupráci s nadnárodními firmami, přímý přístup k prestižním investorům či nespočet mentorů.

Jeff Bezos, CEO of AMAZON, introduces new Kindle Fire HD Family

Přečtěte si takéJeff Bezos se stal teprve druhým člověkem v historii, jehož jmění přesáhlo 100 miliard dolarůJeff Bezos se stal teprve druhým člověkem v historii, jehož jmění přesáhlo 100 miliard dolarů

Důležitým kritériem každého startupu pro to, aby se mohl účastnit, je mít hotový produkt, se kterým je teoreticky možné jít na trh. Zejména by se mělo jednat o produkty týkající se oblastí BIG data, umělé inteligence, analýzy dat, strojového učení, CRM, kyberbezpečnosti nebo digitálního danění.

„Naším cílem není najít startupy, do kterých lze přímo investovat nebo od kterých koupit danou technologii. Hledáme startupy, které se stanou našimi partnery, abychom mohli společně vyvíjet nové produkty. Díky naší síti kontaktů a vztahů jim můžeme poskytnout zázemí, které potřebují,“ říká Beata Cichocka-Tylman, ředitelka inovací, výzkumu a vývoje v PwC.

https://twitter.com/PwCCollider/status/933994108988940288

Registrace jsou již spuštěny

Přihlášky do akceleračního programu jsou otevřeny do 10. prosince 2017. Ze seznamu všech přihlášených startupů bude poté vyselektováno 15 nejzajímavějších, které se zúčastní tříměsíčního boot campu včetně různých workshopů a setkání s experty ze společnosti PwC.

Tyto přípravy mají podle stanoveného plánu skončit v dubnu příštího roku, respektive těšně před začátkem Demo Day, kde budou mít jednotlivé týmy prostor k prezentaci svých produktů před investory a potenciálními zákazníky, případně networkingu s polskými a zahraničními stakeholdery.

Vítězné startupy, které vyhodnotí příslušná porota, se poté vydají až na devítiměsíční vstupní misi, kde budou společně se zástupci PwC finalizovat celý koncept a konzultovat s nimi jednotlivé kroky pro správnou optimalizaci byznysu.

Bližší informace o celé akci jsou dostupné na oficiálních webových stránkách.