E-shop CZC může skončit dřív, než se čekalo. Allegro mlží, co s ním dlouhodobě plánuje
Podle Allegra, které e-shop vlastní, vyvíjí nový CZC shop na své sdílené platformě. Zákazníci mohou nakupovat produkty také na jeho tržišti.
Přibývají náznaky, že by mohlo brzy dojít k vypnutí CZC
O konci e-shopu s elektronikou CZC se mluví už nějakou dobu, nyní se ale vyrojily informace, podle kterých by k němu mohlo dojít velice záhy – možná už v létě. CzechCrunchi to potvrdil zdroj blízký firmě. Polský majitel kdysi populárního „geekovského“ e-shopu Allegro se ale přímé odpovědi vyhýbá a říká, že nyní vyvíjí e-shop CZC na své nové sdílené platformě.
Trápení polského Allegra poté, co si před dvěma lety pořídilo Mall Group včetně CZC – které podle žebříčku CzechCrunche patří mezi desítku největších e-shopů v zemi –, pokračuje. Nedávno ve skupině českých e-shopů, kam patří i Mall.cz, došlo k propuštění více než stovky zaměstnanců a samo Allegro přiznává, že nastavené tempo transformace dlouhodobě ztrátového byznysu zaostává za jeho očekáváními.
Dění v e-shopu je aktuálně zamotané a kuloární informace se liší od oficiální komunikace ze strany Allegra. To ve středu pro CzechCrunch uvedlo, že vyvíjí nový CZC shop na své sdílené platformě. To znamená, že zákazníci mohou nakupovat produkty, které jsou dostupné na CZC, také na tržišti Allegra.
„Vzhledem k pokračující expanzi Allegra v regionu představuje toto řešení pro CZC možnost, jak snadněji získat také nové zahraniční zákazníky,“ píše společnost s tím, že prostřednictvím Allegra jsou zákazníkům k dispozici také výhody jako dodání do druhého pracovního dne nebo členství v programu Smart. Veškeré reklamace či vracení zboží mají přitom být vyřizovány jako doposud.