Facebook připravuje novou aplikaci ve stylu Twitteru, kterou ovládne další segment
Facebook si za poslední 2 roky připravil tolik novinek, že jde občas jen těžko předpokládat jakým směrem se vydá v příštích měsících. Ať už to bylo spuštění své vlastní video platformy, inzertních funkcí nebo speciální business aplikace pro firmy a agentury. Právě součástí Business Manageru by se měla stát nová aplikace, která bude fungovat na bázi rychlých zpráv jako na Twitteru.
Přesněji to nebudou zprávy, ale notifikace do 100 znaků, které budou obsahovat to nejdůležitější z daného článku a odkazovat na jeho celou verzi. Uživatelé se k nim dostanou v rámci samostatné aplikace, ve které si po stáhnutí vyberou okruhy, které je zajímají. Ti pak dostanou relevantní novinky několika vybraných serverů v podobné formě, jako jsou aktuální notifikace na Facebooku.
Součástí bude pouze úzká skupina pečlivě selektovaných webů a momentálně probíhá testování na několika z nich. Od Facebooku je to rychlý tah, který stejně jako video, může ze strany serverů jednoduše monetizovat, informoval Business Insider. Přesnějších informací přímo od Facebooku s datumem vydání jsme se ale zatím nedočkali.
Foto: Maria Elena / Flickr