Jak neztrácet zákazníky? Radí Havlásek z Notina či Svoboda z Convertimu

Jak vylepšit zákaznickou zkušenost tak, aby se co nejvíce lidí dostalo až k platbě a ideálně se rádo vracelo.

U každého kroku v nákupním procesu odpadne část zákazníků. Z těch, kteří si zboží prohlíží, se k dokončení platby dopracují jen jednotky procent. Nemalý podíl obchodníků přitom zákaznické cesty nevědomky stěžuje. Ve kterých krocích nákupního procesu dochází k největšímu odlivu zákazníků a jak tomu zabránit? Jak vylepšit zákaznickou zkušenost tak, aby si e-shop co nejvíc zvýšil konverzní poměr? O tom byl další z řady eventů CzechCrunche ze série E-commerce.

Chcete číst dále? Staňte se součástí CC+Exkluzivní výhody, eventy a extra obsah od 100 Kč týdně.Chci vědět víc