Košík šlape do regionů. Rozšířený sortiment včetně volně prodejných léků doveze do druhého dne
Online supermarket chce být nejlevnější. U 300 produktů na svém webu nabídne srovnání cen s Lidlem, Kauflandem a Albertem.
Online supermarket Košík.cz očekává, že se na něj během letošních Vánoc obrátí nejvíc zákazníků v jeho historii. Letos začal nově obsluhovat přes půl milionu Čechů, i proto teď výrazně posílil nabídku v regionech, rozšiřuje portfolio nových privátních značek a aby dokázal, že je opravdovou konkurencí zavedeným kamenným hráčům, přímo na svém webu s nimi srovnává ceny.
„Máme stále více domácností z regionů, významně u nás stoupl počet velkých nákupů. Je proto přirozené, že nás naši zákazníci stále více srovnávají se supermarkety a hypermarkety. Chceme ukázat, že jsme výhodnější. Ceny sice budeme mít stejně nízké, šetříme však také pohonné hmoty, čas a nervy,“ komentuje šéfka marketingu Klára Tanzerová.
V kategorii „ostře sledované“, kam sdružuje asi tři sta produktů, začal Košík ve spolupráci s agenturou Ipsos na týdenní bázi monitorovat ceny tří největších českých hráčů – Lidlu, Kauflandu a Albertu. Toto srovnání má být k dispozici k náhledu přímo u daných produktů. Své ceny zároveň Košík plánuje snižovat tak, aby byly stejné jako nejnižší naměřená cena v daném týdnu. V případech, kdy nenabízí srovnatelný produkt, volí ten s nejpodobnějším složením, u rozdílných gramáží pak sleduje jednotkovou cenu.
Online supermarket, který loni pod vedením Ivana Utěšila vyrostl ke třem miliardám korun a letos se přebarvil na fialovo, totiž u zákazníků pozoruje trend návratu k větším jednorázovým nákupům proti několika menším během týdne. „Tím, že musí nákup trochu plánovat, nakoupí jen to, co opravdu potřebují. Mají možnost nakoupit ve velkém produkty ve slevách anebo využít množstevních slev,“ vypočítává Tanzerová.