Na brněnské konferenci Glorious se objeví Martin Jaroš, Otto Fabri, Tom Krcha, Ondřej Bartoš nebo Jan Řežáb
Již začátkem května se v prostředí brněnského Sono Centrum bude konat napůl technologická a napůl byznys konference Glorious, kde se představí taková jména, jako zakladatel Jablotronu Dalibor Dědek, marketingový guru Martin Jaroš, investor a partner v investičním fondu Credo Ventures Ondřej Bartoš či komerční ředitel Red Bull Air Race a expert na F1 Pavel Turek, který se nedávno ve svém sloupku na CzechCrunchi zaměřil na tzv. esporty, které jsou fenoménem několika posledních let.
Mimo hlavní konferenci, která bude rozdělena na dva dny a vystoupí na ní 15 řečníků s navazujícím networkingem, se bude v prostorách brněnské hvězdárny konat také speciální blok New Age, který nabídne příběh 8 inspirativních mladých lidí. Mezi nimi se objeví například zakladatel startupu Twisto Michal Šmída, CEO Slevomatu Marie Havlíčková, CEO Bonami David Šiška nebo bývalý designer z Adobe a nyní CEO startupu Facemoji Tom Krcha. To vše 3. května, tedy den před hlavní konferencí.
Třetího května se budou konat také navazující workshopy, kterých bude celkem 30 a přístup k nim si je nutné zakoupit předem mimo hlavní konference. Workshopy budou tématicky rozděleny na čtyři bloky – leadership, strategie, osobní rozvoj a management. Mezi třicítkou mentorů jsou zařazeni například CEO marketingové agentury H1.cz Filip Kahoun, bývalý šéf Microsoftu nebo Cisca Jiří Devát či bývalý generální ředitel O2 ČR Tomáš Budník.
Vstupenky na akci lze až do 31. března zakoupit za 6990 korun za vstup pro profesionály, 3890 korun za vstup pro mladší 30 let a 2190 korun za vstupenku pro studenty. Počátkem dubna už se cena zvýší o necelých 30 procent. Vstupenky lze kupovat ZDE. Přístup k jednotlivým workshopům začíná na 290 korunách pro studenty, 450 korunách pro účastníky do 30 let a 1090 Kč pro profesionály. Podobnou cenu má i blok New Age zmíněný výše.
Součástí jsou také dvě párty, jedna při zahájení a jedna při ukončení konference, catering a pochopitelně i doprovodná zábava, včetně virtuální reality, kulečníku nebo jetsurfing. CzechCrunch je zároveň jedním z hlavních mediálních partnerů akce.