Na šéfku Yahoo Marissu Mayer čeká přes 23 milionů dolarů v bonusech

marissamayer
0Zobrazit komentáře

Jeden z kdysi nejpopulárnějších vyhledávačů, Yahoo, se po dlouhé roky utápěl spolu s vedením v depresích, které vedly ke spekulacím o jeho potencionálním prodeji. Yahoo se tak v minulém roce přes několik hráčů dostalo až k americkému Verizonu, který se rozhodl ho odkoupit za 4,83 miliard dolarů. Marissa Mayer, současná CEO, později uznala chybu ve vedení, oznámila rezignaci a nepřímo potvrdila svoji vinu na několika unicích dat, které společnost značně poznamenaly.

Právě informace o opakovaných datových únicích více než 1,5 miliardy účtů z Yahoo dovedly nedávno Verizon k vyjednání dodatečné slevy z prodeje, která se měla pohybovat na hranici 925 milionů dolarů – finálně jde ovšem o 350 milionů, čímž se podařilo srazit cenu akvizice na 4,48 miliard dolarů. Osud samotného Yahoo je ovšem dosud neznámý.

11

Přečtěte si takéInveo kupuje od KKCG miliardáře Karla Komárka 100% podíl v SMS donáškovém startupu DoDoInveo kupuje od KKCG miliardáře Karla Komárka 100% podíl v SMS donáškovém startupu DoDo

To ale neplatí pro Marissu Mayer, která má ve své pozici CEO zůstat po dobu jednoho roku od dokončení akvizice, s tím, že se vedení Verizonu rozhodlo i přes neuznání bonusů za předchozí roky Marisse ponechat velkorysý zlatý padák ve výši 23 milionů dolarů. Ty dostane jak v případě vyhazovu, tak v případě dohody se společností na svém odchodu z jiného, než negativního důvodu.

marissa

V rámci 23 milionové částky jsou pak 3 miliony dolarů v hotovosti, 20 milionů dolarů v akciích a další kompenzace ve formě zdravotních benefitů. Marissa Mayer navíc kromě jiného stále v Yahoo drží akcie v celkové hodnotě přes 76 milionů dolarů, informoval server Variety.
Foto: Fortune Live Media / Flickr

CzechCrunch Jobs

CzechCrunch Weekly

V newsletteru Weekly vám každou neděli naservírujeme porci těch nejdůležitějších zpráv, které by vám neměly uniknout.

Řidiči nyní mohou ovládat svou hudbu ze Spotify přímo z rozhraní navigace Waze

Filip HouskaFilip Houska

spotifyxwaze
0Zobrazit komentáře

Na technologickém trhu se opět uzavřelo zajímavé partnerství, které se nyní týká hudby a navigace. Své síly totiž spojily patrně jedny z nejsilnějších společností ve svém oboru.

Na jedné straně stojí Spotify, hudební streamovací gigant ze Švédska s 50 miliony platícími uživateli, a na straně druhé oblíbená navigační služba Waze, která je od roku 2013 pod křídly Googlu. Právě tyto společnosti uzavřely jisté spojenectví s cílem nabízet uživatelům, respektive řidičům, jednodušší a především přehlednější orientaci mezi hudebními a navigačními prvky.

locomotive-60539_1280

Přečtěte si takéRuský strojvůdce vozí v rámci carsharingové služby BlaBlaCar cestující lokomotivouRuský strojvůdce vozí v rámci carsharingové služby BlaBlaCar cestující lokomotivou

Obě platformy nyní sdílí tyto prvky v jednom rozhraní, kdy uživatel může poslouchat a přepínat svou hudbu ze Spotify skrze Waze pomocí vestavěného mini přehrávače a visa versa. Tento tah je promyšlený i z hlediska bezpečnosti na cestách: možnost přepínat celé playlisty nebo přeskakovat z aplikace na aplikaci bude přístupná pouze tehdy, když bude vozidlo stát.

Také řeší jeden menší nešvar: výpadky během poslouchání a navigování. Na internetových fórech se totiž mnohokrát objevily stížnosti, že přehrávání hudby ze Spotify občas vypadlo, jakmile hlasový příkaz z Waze upozornil řidiče například k odbočení. Tento problém by se tímto integrováním mohl tedy vyřešit.

Uvedená funkce, která navýší celkový uživatelský komfort, je dostupná zatím jen na Android, avšak očekává se, že na operační systém iOS přijde v brzké době.

Foto: Spotify Press