Inveo kupuje od KKCG miliardáře Karla Komárka 100% podíl v SMS donáškovém startupu DoDo

Michal PtáčekMichal Ptáček

11
0Zobrazit komentáře

Přibližně před rokem jsme vám poprvé představili českou službu DoDo, která po vzoru populárního amerického startupu Magic, umožňuje komukoliv poslat SMS na číslo: 222 111 800 či zprávu přes Messenger s takřka libovolným požadavkem a do několika desítek minut si objednat a nechat doručit například chybějící nářadí, pizzu, oblek, sedačku z prodejny nebo třeba letenky.

jancharouz

Přečtěte si takéJan Charouz o připravovaném startupu SmileCar: Do roka chceme být největší carsharing v ČeskuJan Charouz o připravovaném startupu SmileCar: Do roka chceme být největší carsharing v Česku

Služba, která vznikla jako jeden z projektů skupiny KKCG, miliardáře Karla Komárka, odstartovala jako B2C služba a postupně začíná být aktivní i v B2B segmentu, nyní mění majitele, to když 100% podíl v projektu kupuje od Komárka a spol. e-commerce akcelerátor Inveo, který stojí například za mailingovou platformou MailForce.

„Akvizicí DODO výrazně rozšiřujeme portfolio našich služeb. Nově jsme schopni ještě více provázat online a offline aktivity stávajících klientů. Zároveň se však s pomocí DODO chceme zaměřit také na akceleraci výkonu při řešení poslední míle u dalších služeb. V tomto ohledu již probíhá testování s několika klíčovými hráči českého e-shopového a food-delivery trhu,“ uvádí Michal Menšík, CEO Inveo.

DoDo jinak momentálně funguje v Praze, kde má zhruba čtyři desítky kurýrů + několik vozů, s tím, že v plánu je aktuálně dle tvůrců i expanze do dalších měst České republiky.

„Chceme výrazně rozšířit síť kurýrů, abychom mohli co nejrychleji vstoupit také do regionů. Přitom budeme i nadále trvat na plné kvalifikaci kurýrů a budeme striktně vyhodnocovat a hlídat kvalitu jejich práce. Právě díky kombinace flexibility a spolehlivosti máme šanci stát se v dohledné době lídrem celého P2P delivery trhu,“ dodává Menšík.

Celková výše akvizice není známa.

Snímek obrazovky 2017-03-09 v 12.16.12