Na YouTube se brzy objeví zcela nový formát reklam, které nebude možné přeskočit
Největší videoplatforma na světě, YouTube, s přílivem nových trendů a postupnou transformací své cílové skupiny, mění a přidává spoustu funkcí, kterými chce spolu s inzerenty zaujmout pozornost svých diváků a přitom zůstat v černých číslech. Před nedávnem YouTube navíc přineslo svoji placenou službu Red, která za měsíční poplatek odstraní všechny reklamy a navíc umožní přehrávání videa/hudby na pozadí nebo stahování do offline režimu.
Opakem pro to jsou hry s novými reklamními formáty, mezi kterými momentálně dominuje typ videa, které lze po několika úvodních sekundách přeskočit. YouTube si ale už delší dobu hraje i s videi, které přeskočit nelze – ty se pohybují v délkách až do 1 minuty, což je pro uživatele, kteří si často přehrávají například hudbu v pozadí, značně omezující.
Proto se v nejbližší době chystá YouTube vydat nový formát rychlých a nepřeskočitelných reklam s názvem Bumper, které budou limitované délkou pouze 6 sekund, ve kterých musí inzerent diváka, dnes již převážně na obrazovce smartphonu, zaujmout, informuje v blogpostu Zach Lupei z YouTube.
Ukázka nového typu reklam: