Nová pobočka servisovaných kanceláří WorkLounge nabídne coworking i výhled na pankráckou V Tower

Už 2. května otevírá WorkLounge novou pobočku v druhém podlaží budovy City Point na pražském Pankráci. Nabídne technologie i výhled na V Tower.

wl_cp_0224_r11_0003

Foto: WorkLounge

Vizualizace připravované pobočky WorkLounge na Pankráci s výhledem na V Tower

Poptávka po flexibilních kancelářích v Praze je podle výzkumu společnosti Savills druhá nejsilnější v celé Evropě hned za Londýnem. I proto rodinná síť sdílených kanceláří WorkLounge upevňuje své místo mezi trojicí největších hráčů na českém trhu a do svého portfolia přidává sedmou pobočku. A kde jinde než v nedávno pořízené budově City Point na pražském Pankráci.

Akvizice pankrácké budovy City Point v hodnotě přesahující 450 milionů korun patřila mezi hlavní transakce minulého roku. Už 2. května v ní otevře nová pobočka WorkLounge, která se tak stane sedmou lokalitou, kde skupina nabízí plně servisované sdílené kanceláře, a čtvrtou lokalitou nabízející flexibilní coworking. Kromě designového sdíleného prostoru určeného pro setkávání budou na Pankráci k dispozici především menší kanceláře pro jednotlivce až šestičlenné týmy.

Nově vznikající WorkLounge Pankrác obsadí část druhého patra budovy, které právě prošlo kompletní rekonstrukcí. „Perfektní klientské zázemí a spokojenost členů jsou středobodem všeho, co děláme. Před rekonstrukcí jsme naslouchali potenciálním klientům osloveným v rámci úvodní marketingové kampaně a během rekonstrukce jsme k některým přáním přihlédli. Kromě špičkových kancelářských prostor jsme se pečlivě věnovali i třem zasedacím místnostem, které jsou plně odhlučněné, designově krásné a podporují naše priority i pohledem ESG,“ říká Petra Páleníková, marketingová ředitelka WorkLounge.

petra-palenikova

Foto: WorkLounge

Petra Páleníková, CMO ve WorkLounge

Vybavení nové pobočky má klientům nabídnout funkční design, který WorkLounge napříč svými pobočkami jednotně aplikuje podle detailního šedesátistránkového manuálu, spolu se špičkovými technologiemi v čele s robustním připojením k internetu s rychlostí až 1 Gb/s. Pro nové členy je připravena i komunitní zóna s křesly a houpacími sítěmi nebo šest odhlučněných a klimatizovaných telefonních budek. O akustický komfort se stará vybavení od firmy Acutec, patřící mezi špičku na trhu.

Velkou pozornost při stavbě dostaly zasedací místnosti, které budou ve WorkLounge Pankrác zatím tři. „Zvolili jsme špičkové vybavení. Ve třech zasedacích místnostech se čtyřmi a dvakrát šesti místy je k dispozici nadstandardní videokonferenční technika. Lze využít i Apple TV a v průběhu roku přidáme zařízení pro virtuální realitu,“ dodává Páleníková.

Hlavním tahákem nové lokality je nerušený výhled na pankrácké dominanty City Tower a V Tower, které se obě nacházejí ve středu byznysového centra Prahy 4. Na druhé straně bude možné dohlédnout přes řeku až na smíchovskou vodárnu. V těsné blízkosti City Pointu se nachází obchodní centrum Arkády Pankrác, tamní centrální park i spousta kaváren a restaurací, což v kombinaci s výbornou dopravní dostupností hromadnou dopravou i autem přidává zvolenému místu na atraktivitě.

„Stanice metra je hned za budovou, ale nabízíme samozřejmě i parkování v našich garážových stáních. Celkově jsme se volbou lokality a návrhem celé pobočky snažili ukázat, že hodnoty jako produktivita, wellbeing a work-life balance pro nás nejsou jen prázdná slova. Našim klientům se otevírají možnosti jít si ve stejné budově zacvičit do Form Factory, pracovat, nakoupit, zajít na oběd nebo vyřídit kadeřníka,“ popisuje Páleníková výhody strategicky zvoleného místa.

Servisované kanceláře jsou službou, kdy v rámci jedné měsíční platby klient získává vše, co od kanceláří očekává. WorkLounge se stará o energie, správu budovy, úklid, zásobování kuchyňky kávou a mlékem i přebírání balíčků. Menší a střední firmy i freelanceři si tak mohou dovolit využívat prémiové služby, které by při pořizování vlastní kanceláře byly mimo jejich finanční možnosti.

„Protože většinu našich budov vlastníme, můžeme si dovolit nabídnout smysluplné prozákaznické podmínky. Soukromé kanceláře v nové pobočce začínají na 6 500 korunách měsíčně podle kapacity, pro jednotlivce nabízíme balíček Hot Desk, kdy za cenu 5 800 měsíčně může dotyčný pracovat u kteréhokoliv volného stolu v coworkingovém prostoru. My se staráme o všechno tak, aby se naši klienti mohli plně soustředit na práci. A případný zasloužený odpočinek,“ dodává Páleníková.

silhavy-worklounge

Přečtěte si takéLidé se mají potřebu potkávat, říká šéf coworkingu WorkLoungeŽidle a wi-fi jsou v coworku jen špičkou ledovce. Lidé mají potřebu se potkávat, říká šéf WorkLounge

Prostory v City Pointu na Pankráci lze vyzkoušet za 500 korun i na jeden den, v ceně je internet a veškeré nápoje. WorkLounge navíc chystá 14. května i Den otevřených dveří, na který zve všechny, kdo si chtějí bezplatně vyzkoušet jeho nejmodernější kancelářský design a stát se na chvíli součástí WorkLounge komunity. Stačí se přihlásit přes událost na eventové platformě Splash. Zájemcům o pronájem kanceláří a flexibilních pracovních míst jsou už nyní připraveny prostory k nahlédnutí a nezávazným prohlídkám.

CC Native

Partnerem článku je WorkLounge