O kampaně na sociálních sítích se postará sám. Český startup miliony korun podpořil Michal Dědek
Advertee má potenciál, aby se stalo nástrojem pro všechny, kdo nechtějí zbytečně utrácet za profesionály v oboru sociálních sítí, věří Dědek.
Značná část obsahu, který se propaguje na sociálních sítích, se dá chytře automatizovat a zjednodušit tak práci uživatelům. Právě takové řešení se chystá nabídnout tuzemský startup Advertee, za nímž stojí marketingový specialista Petr Kučera s více než desetiletými zkušenostmi v oboru. To přesvědčilo také investora Michala Dědka, který mladou firmu v jejím vstupu na trhu podpořil miliony korun.
Dnes čtyřiatřicetiletý Kučera začal pracovat s reklamou na sociálních sítích v roce 2011 při propagaci svého internetového obchodu a postupně si v tomto oboru budoval i kariéru. Před šesti lety stál u zrodu online agentury PPC ONE. A právě v ní vznikl požadavek na zefektivnění rutinní práce. Vyvinuté řešení dokázalo nahradit práci reklamního specialisty, zlevnilo firemní náklady a snížilo chybovost.
Takové jsou zárodky startupu Advertee, který slouží jako marketingový nástroj pro automatizaci propagace příspěvků na Facebooku a Instagramu, k nimž má v brzké době přibýt také TikTok. Software umožňuje kampaně automaticky sjednotit na jedno místo a na pár kliknutí.
„Po možnosti propagovat stovky světových značek na sociálních sítích jsem pochopil, že existuje díra na trhu. Advertee má sloužit jako cenný člen týmu pro všechny podnikatele a firmy, velké i malé. A šetřit jim čas, peníze a nechtěné chyby. Množství obsahu, který se propaguje na sociálních sítích, se dá totiž chytře automatizovat a zjednodušit tak práci mnoha uživatelům,“ popisuje Kučera.
V rozvoji mu pomůže také investor Michal Dědek, respektive skupina SFG Holding, za kterou kromě Dědka stojí také Tereza Kouklová. Do startupu posílají 2,5 milionu korun výměnou za 15% podíl ve firmě. Prostředky mají Advertee pomoct k rozběhu na trhu, rozšiřování funkcí i kvalitnější automatizaci.
„Advertee využívá mnohaleté zkušenosti zakladatele, aby se stalo univerzálním nástrojem pro všechny menší i větší firmy a podnikatele, kteří nechtějí zbytečně utrácet peníze za profesionály v oboru správy sociálních sítí. Chtějí jednoduchý a praktický nástroj, který se o vše postará sám, a podnikatelé se tak mohou soustředit na to nejdůležitější – svůj produkt,“ komentuje Michal Dědek, který začínal obchodováním na trzích, postupně přidal nemovitosti a také startupy. Jeho skupina počítá obraty ve stovkách milionů.