O krok dál od online supermarketu a blíž nákupní galerii. Košík zařazuje do nabídky produkty Tchibo
Košík se chce stát místem pro běžné nákupy českých domácností. To podle jeho konceptu zahrnuje i módu nebo bytové doplňky.
Pro některé je to jméno už víc než ekvivalentem značky kávy spíše zástupcem oblečení nebo doplňků do domácnosti. Tchibo je sice jedním z největších výrobců povzbuzujícího nápoje na světě a jeho významným prodejcem, ale taky velkým obchodníkem s oblečením, spodním prádlem nebo doplňky do domácnosti. Teď se spojuje s online supermarketem Košík.cz.
Je to poprvé, kdy se nabídka firmy objeví mimo její vlastní prodejny a e-shop, a to i v mezinárodním měřítku, zdůrazňuje firma. Ta každý týden obměňuje svou nabídku a na Košíku budou k dispozici desítky produktů z každé kolekce.
„Chceme, aby se z Košíku stal nejdostupnější způsob pro běžné nákupy domácností v Česku. A to znamená rozšiřovat náš sortiment o značky, kterým zákazníci dlouhodobě věří,” říká Ivan Utěšil, CEO Košík.cz. Generální ředitel místního zastoupení Tchibo Jan Suchánek k tomu dodává, že firma chce lidem vyjít vstříc i tím, jak vlastně můžou produkty získat.
Tchibo provozuje vlastní prodejny, koutky v obchodech i svůj e-shop. Nové zákazníky ale už firma chtěla najít třeba i takzvanými pop-up story, kdy na dva nebo tři měsíce otevřela dočasné obchody v lokalitách, kam dřív nedosáhla, aby tam nabídla starší kolekce za výhodnější ceny. Loni firma zmiňovala, že má v tuzemsku roční obrat přes tři miliardy korun. Podle obchodního rejstříku přitom za nepotravinové zboží utržila téměř tolik, co za kávu.
Na Košíku je teď možné objednat jak módu, tak sportovní a fitness outfity či bytové doplňky, od ložního prádla až po potřeby pro domácnost. Ceny jsou stejné jako v obchodech či e-shopech Tchibo. K tomu online obchod umožňuje vrátit nebo vyměnit třeba špatnou velikost oblečení ve chvíli, kdy poslíček přijede s příštím nákupem.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch JobsKošík vykračuje mimo nabídku jídla už dlouho. A v době, kdy se někteří lidé začali otáčet k online prodejcům jako k jediné možné variantě, tak činí ještě o něco výrazněji. Obchod už loni například začal prodávat produkty Marks & Spencer, což kromě oblečení zahrnuje i kosmetiku. Ta se podle vyjádření firmy v tuzemském online prodeji do té doby neobjevovala.
Podobně jde v Košíku koupit nabídku Kauflandu, tedy jeho privátních značek, ale i brand Alnatura jinak dostupný v některých drogeriích nebo obchodech zdravé výživy, či Delmart, který nabízí potraviny ze zahraničí. Jiný online obchod Rohlík zase nechá své zákazníky vybírat z nabídky lékáren Benu. I když je doveze s nákupem objednaných potravin, v tomto případě nakupující přesměrovává na online stránky obchodníka. Objednat tu jde mimo jiné i zboží od prodejců nábytku a doplňků do domácnosti Butlers nebo Bonami.