Přes 6 500 obchodů a 12 let na trhu. Budějovický tým z Bohemiasoft inovuje své e-shopové řešení Webareal
Možností k založení vlastního e-shopu je dnes nespočet. Existuje řada provozovatelů, kteří dokáží potřebné zázemí pro online prodej poskytnout už za několik minut s tím, že prakticky veškerou technickou práci obstarají za vás. Jedním z tradičních hráčů na trhu je i českobudějovická firma Bohemiasoft, na jejíž e-commerce platformě dnes běží už více než 6 500 internetových obchodů.
Své e-commerce řešení pro vybudování online obchodu zvané Webareal vyvíjí Bohemiasoft už dvanáctým rokem. Přestože je na trhu celá řada konkurentů, dokázal dvacetičlenný tým programátorů, grafiků a techniků za dlouhé roky zkušeností vybudovat platformu s mnoha vychytávkami, jež mohou mnozí e-shopaři ocenit.
Vytvořením e-shopu na platformě Webareal zákazník získá až 23 šablon, které jednak nabízejí množství doplňkových funkcí a widgetů, ale především plnou responzivitu, což je v době, kdy velmi rychle roste podíl nákupů z mobilních zařízení, zcela klíčové. Právě responzivní šablony, které fungují bez problému i na mobilních zařízeních, dnes patří mezi klíčové aspekty dobrého e-shopu.
Jen v internetových obchodech, které běží na platformě Webareal, se dnes podle Bohemiasoftu realizuje přes 22 procent objednávek přes mobilní zařízení a očekává se další růst. V Česku už totiž celkově nakupuje místo desktopu na telefonech nebo tabletech zhruba 40 procent zákazníků. V souvislosti s tím Webareal nabízí také plně responzivní administraci a rozšíření služeb.
Vzhledem k tomu, že stále více českých e-shopů – i vzhledem k vysoké konkurenci na domácím trhu – expanduje do zahraničí, potěší podpora devíti jazykových mutací. Webareal umožňuje vytvářet e-shopy ve slovenštině, maďarštině, polštině, rumunštině, španělštině, ruštině, němčině i angličtině s tím, že v Maďarsku, Rumunsku, Polsku a na Ukrajině má Bohemiasoft technickou podporu, která umí se startem e-shopu v zahraničí pomoci.
Jednou z nejžádanějších funkcí Webarealu je nicméně sklad produktů, který se hodí zejména pro ty, kdo prodávají stejné zboží ve více obchodech nebo mutacích najednou. Nemusí totiž ručně srovnávat aktuální počty produktů na skladě v různých e-shopech, ale naopak se jim přesné skladové situace dostane automaticky pomocí této funkce, kterou Webareal nabízí jako standard.
Vedle toho nechybí ani možnost napojení e-shopu na vlastní fulfillment sklad pro objednávkovou agendu nebo propojení s velkoobchody, nabízejícími dropshipping. Pro zajištění kompletního nákupního procesu pak mohou e-shopy na Webarealu využít celkem 11 platebních bran, 18 dopravních společností a desítky prodejních kanálů a proti konkurenci se snaží Bohemiasoft zaujmout také cenou.
Už od 150 korun
Základní balíček Start stojí měsíčně 290 korun a umožňuje sestavení nabídky až o 100 produktech včetně EET, pokladního systému nebo 5GB prostoru v cloudu. Pro náročnější e-shopaře je tu pak varianta Standard za 350 korun měsíčně, která už nabízí možnost práce s neomezeným počtem produktů, přičemž balíček Profi za 390 korun disponuje i prodejním tlačítkem/widgetem a například neomezeným množstvím e-mailových adres. Při platbě na 5 let dopředu se lze dostat i na cenu 150 korun za měsíc.
Aktuálně na platformě Webareal běží přes 6 500 e-shopů a jen v letošním roce vzniklo 732 nových e-shopů. Tržby Bohemiasoftu, který vedle Webarealu provozuje také platformu pro tvorbu webů Zombeek nebo online prodejní platformu Shopareal, z e-shopové divize loni přesáhly 20 milionů korun. V letošním roce očekává navýšení tržeb o 15 %.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.