Prima spustí vlastní streamovací službu. Nabídne originální obsah a cenu nižší než konkurenční Voyo
Služba Prima+ bude dostupná buď s reklamami, nebo za měsíční předplatné. Do vlastního obsahu chce investovat miliardu korun za tři roky.
Na českém trhu vzniká další streamovací hráč. Od středy 8. února totiž televizní skupina Prima spustí službu Prima+, která se zařadí mezi konkurenční služby typu Voyo od Novy nebo zahraniční platformy Netflix, HBO Max a Disney+. Prima chce nabídnout obsah dostupný buď s reklamami, nebo za měsíční předplatné.
Připravovaná služba má vedle videoarchivu a živého vysílání obsahovat i exkluzivní obsah Primy pod hlavičkou Prima+ Originals. Aktuálně Prima pracuje na třinácti seriálech a celkem osmadvacet projektů má v předvýrobní fázi.
Na tiskové konferenci generální ředitel Primy Marek Singer uvedl, že do obsahu pro Prima+ chce skupina během tří let do roku 2025 investovat až miliardu korun. Prima dosud provozovala streamovací službu iPrima, aktuální novinka tak částečně působí jako rebranding nebo restart služby.
Podle portálu MediaGuru již loni Singer odhadl, že by celkový počet lidí navštěvujících novou digitální platformu Primy mohl představovat 600 až 700 tisíc, přičemž více než 100 tisíc by mohlo být těch, kteří si službu předplatí. Každý týden chce navíc Prima uvádět dva díly nového seriálu a každý měsíc přidávat novinky. Slibuje i české koprodukční filmy (nové i starší), předpremiéry nových dílů svých seriálů a archiv pořadů.