Revolut vyzývá už i mobilní operátory. Spustí vlastní tarify s neomezenými hovory, SMS a daty
Novinka má být letos dostupná pro uživatele ve Velké Británii a Německu. Česko je v plánu, zatím však bez konkrétnějšího odhadu.
Revolut využívá většina lidí jako bankovní aplikaci, jejíž nabídka investičních produktů se v posledních dvou letech stále více rozšiřuje. Teď nejhodnotnější evropský fintech vstupuje do nového oboru, kdy s novými mobilními tarify hází rukavici telekomunikačním operátorům. Časem se mají dočkat i čeští uživatelé.
Novinka Revolutu pod názvem Mobile Plans nabídne měsíční tarify s neomezenými hovory, textovými zprávami a domácími daty, k tomu pak balíček 40 GB dat v rámci Evropské unie. To vše s místním telefonním číslem a bez závazků. Nejdřív má být nabídka dostupná letos ve Velké Británii a Německu, později se má rozšířit i na další trhy včetně Česka. Mediální zástupce firmy na dotaz CzechCrunche nespecifikoval žádný bližší odhad.
Zájemci se ale mohou připojit na čekací listinu a získat přístup k zaváděcímu měsíčnímu tarifu za 12,50 eura, v přepočtu 312 korun. Po spuštění si uživatelé budou moci zvolit mobilní číslo poskytnuté Revolutem a během několika minut aktivovat tarif či přenést své stávající číslo. Mobilní tarify budou přímo integrovány do aplikace.
Podle vyjádření jde o další krok Revolutu v rozšiřování do oblasti mobilních služeb. Přináší na trh novou konkurenci tradičním operátorům, a to zejména v Německu, kde ceny patří k nejvyšším v Evropě. S více než milionem uživatelů v Česku bude mít novinka potenciál zahýbat i se zdejším trhem.
Revolut mobilními tarify navazuje na představení eSIM, kdy na pár kliků umožňuje koupit si datové balíčky buď v jednotlivých zemích, nebo v celých regionech. Z loňské novinky se nakonec stal nejpopulárnější nebankovní produkt firmy, kdy si zákazníci měli podle oficiálních čísel aktivovat miliony datových tarifů a využívat je na více než sto místech po světě.
„Obrovský úspěch našeho eSIM produktu ukázal, že mobilní služby jsou připraveny na převratné změny,“ uvedl Hadi Nasrallah, ředitel pro telekomunikace Revolutu. Podle firmy spotřebitelé čelí problémům s tradičními nabídkami operátorů, které se vyznačují nedostatečnou transparentností, skrytými poplatky či zastaralým uživatelským rozhraním.
„Naším cílem je tyto problémy odstranit a zákazníkům Revolutu nabídnout technologicky vyspělou zkušenost, nejlepší hodnotu a žádné pevné smlouvy. Je to další krok společnosti do oblasti spotřebitelských telekomunikací, kde inovace už dlouho chybí,“ doplnil Nasrallah.
Kromě tradičních bank a nově i operátorů Revolut – jehož cílem je v dohledné době dosáhnout hranice stovky milionů uživatelů ve sto zemích – výrazně více leze do zelí i hráčům ze světa investičních produktů. Před nedávnem například představil možnost nakupovat zdarma stovky ETF akcií a také vlastní investiční aplikaci.