Robot i unikátní design platebních karet. Komerční banka s Mastercard baví hráče League of Legends
Nová kampaň Komerční banky a Mastercard cílí na fanoušky hry League of Legends. Představila unikátní karty a robota v podobě všemi milovaného Pora.
Kdo někdy hrál populární online videohru League of Legends, určitě si vybaví roztomilou huňatou kuličku, která se proplétá sprškami šípů a ostřími mečů, zatímco plní důležitý úkol – ukojit svou zálibu v sušenkách. V nové kampani zacílené na esport, ve které už poněkolikáté síly spojila Komerční banka a Mastercard, všemi milovaný Poro poprvé ožil. A hráčům kromě jeho roztomilého kníratého vzezření radost dělají i unikátní „lolkové“ platební karty.
Nová kampaň ukazuje, že o hráčskou komunitu mají velké firmy vážný zájem. A není se co divit. League of Legends patří mezi celosvětově nejoblíbenější online hry se 150 miliony hráčů, a přitom je podle dat The Global Gaming 88 procent z nich už dávno plnoletých. Designové platební karty a zapojení známých českých hráčů Freeze, Herdyna a Charmie, jejichž streamy na platformě Twitch sledují stovky tisíc fanoušků, dokazují, že esport už dávno dospěl. I když si nadále ponechává slabost pro herní postavičky, jako je Poro.
Komerční banka aktuálně nabízí k účtům dva designy platebních karet inspirované hrou League of Legends – s huňatou nehratelnou postavičkou Porem a neohroženou šampionkou Kai’sou. K těmto kartám banka přidává i odměnu v podobě 6 250 jednotek herní virtuální měny „RP“, za kterou si hráči pořizují prémiový herní obsah v podobě unikátních postav či vybavení. Hodnotou jde aktuálně o ekvivalent zhruba 1 250 korun.
„Mastercard v esportu působí dlouhodobě a díky partnerství s Riot Games přináší českým fanouškům unikátní zážitky. Esportová komunita stále roste, je inovativní a moderní způsoby placení jsou pro ni zcela přirozené. Nové designy karet s motivy League of Legends si mezi hráči jistě získají příznivce,“ říká Pavla Císařová, marketingová ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
„Lolkové“ platební karty táhnou
Spolupráce Komerční banky a Mastercard v tomto směru navazuje na předchozí esportové počiny. První edici designových platebních karet se šampiony hry League of Legends společně vydaly už v roce 2021 a zájem o ně byl podle tehdejších vyjádření banky enormní. O rok později v nabídce přibyli čtyři další šampioni. Při těchto příležitostech obě společnosti představily i obří sochy herních postav a uspořádaly největší šifrovací hru pro jedenáct tisíc soutěžících i domácí turnaj v League of Legends pro tři tisíce fanoušků v O2 universu.
„Esport představuje nezanedbatelný segment trhu, který se každým rokem zvětšuje. V současné chvíli lze za hráče videoher v nejširším slova smyslu považovat dva miliony lidí v Česku, mezi které se ve svém volném čase nezdráhám zařadit. Jako jediná banka nabízíme klientům limitovanou edici dvou karetních designů ve stylu League of Legends. Nová éra Komerční banky je koneckonců i o tom, aby ‚bankování‘ byla zábava,“ uvedla Jitka Haubová, členka představenstva Komerční banky odpovídající za agendu udržitelnosti.
Tvářemi letošní kampaně se stali známí čeští influenceři Freeze, Herdyn a Charmie. Ve svých živých streamech na platformě Twitch své fanoušky překvapili zajímavou možností – posílat robotickému Porovi do chatu sušenky a těmi ho na dálku rozpohybovávat. Robot, přesněji označovaný jako animatronik, je totiž vybavený vlastní SIM kartou a napojený přímo na Twitch chat.
Takže ačkoliv je ve hře Poro nehratelná postava, díky Komerční bance a Mastercardu s ním mohou fanoušci interagovat v reálném světě. Poro aktuálně tráví nejvíce času na cestách mezi zapojenými influencery, tj. Herdynem, Freezem a Charmie, v jejichž streamech si mohou diváci vyzkoušet jeho funkce, které jsou neustále vylepšovány. Vzhledem ke křehké konstrukci jediného prototypu na světě nebude k vidění veřejně, pravděpodobně se ale objeví na některé pobočce Komerční banky.
Na výrobě robota pracovali zhruba dva měsíce zkušení tvůrci filmových rekvizit Martin Péč a Miroslav Holub spolu s kreativní agenturou Good Game. „Nejkomplikovanější na Porovi byl pohyb celého těla. Vymyslet a otestovat způsob, jak naznačit jeho charakteristické poskakování vpřed, byl nestandardní oříšek. Uvnitř Pora je pět motorů a v rámci výroby jsme šili chlupatý obleček, patinovali rohy a vyráběli si veškeré díly s pomocí 3D tisku a materiálů jako hliník, plyš, plexi a silikon,“ popisuje Martin Péč, jeden z tvůrců.
Během streamu na Herdynově Twitch účtu, kde si Poro odbyl premiéru, mu diváci za první hodinu naposílali přes 2 300 sušenek. Za každých deset sušenek pak animatronik vždy předvede jeden ze svých kousků, kdy může jít o sekvence naprogramovaných pohybů od usínání a probouzení až po zábavné grimasy doplněné o jeho typické zvuky.
„Oproti předchozím kampaním je tato jiná. Potvrzuje se, že je o karty s designem Pora extrémní zájem a náš cíl se povedlo splnit už po dvou týdnech. Zajímavé je, že o kartu projevili zájem klienti od šesti do 77 let, průměr je zhruba dvacet jedna let. Poro je tak jednoznačně nejúspěšnější lolkovou limitkou ze všech tří ročníků. A extrémně pozitivní reakce máme i na Pora robota, který baví nejen diváky na streamech, ale i samotné influencery. Zatím čekáme na finální výsledky, ale první indicie jsou velmi dobré,“ pochvaluje si Jitka Haubová.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.