Rockaway uspořádalo první CEO’s Day. Jak akce probíhala?
28 šéfů, kompletní tým Rockaway, inspirace a výměna zkušeností. Tak probíhal první CEO’s Day, který se uskutečnil během minulého týdne v Praze.
Pražská restaurace SOHO hostila minulý týden vybranou společnost. Guestlist u vstupu by mohl sloužit jako line-up řečníků prestižní internetové či startup konference, ve skutečnosti se však zde konal historicky první CEO’s day. Rockaway sezvalo CEOs všech společností, aby během celodenního programu představili své vize a vyměnili si zkušenosti.
Strategie budování globálních firem, focus na produkt nebo možnosti sdílení klíčových aktivit, to byla hlavní témata prvního setkání. Program zahájil přímo Jakub Havrlant, který shrnul dosavadní aktivity skupiny, představil strategii a dotkl se i oblastí, které jsou podle něj rozhodující pro úspěch, mezi kterými nechybělo ani HR: “Síla společnosti je zejména ve schopných lidech. Je pro nás klíčové posilovat náš tým i jednotlivé projekty o talentované lidi, kteří se nebojí pracovat a uspějí i v rámci mezinárodního srovnání,” zaznělo během vystoupení Jakuba Havrlanta.
Svou vizi představili i další členové Rockaway týmu včetně Seana Gaddise, který mluvil o konkrétních oblastech, na které se jeho Value Creation Team specializuje. Na několika case studies ukázal, v čem doposud pomohl společnostem z portfolia. Poprvé také oficiálně představil Value Creation Academy-nový formát specializovaných workshopů s odborníky.
Následovalo představení jednotlivých CEO, kteří se během svých prezentací zaměřili na možné synergii a pomoc, kterou mohou nabídnout ostatním projektům. Maraton prezentací zakončila společná večeře, která dala dostatek prostoru pro prohloubení vztahů. V neformálním duchu se nesl i úplný závěr CEO’s Day, jehož další ročník plánujeme na podzim.