Tok dokladů a peněz automatizuje i pro Rohlík i Alzu. Brněnský Grit loni utržil přes 100 milionů
Díky spolupráci s hráči, jako je online supermarket Rohlík, brněnská firma rozšiřuje svou zahraniční stopu. Expanduje totiž s nimi.
Poskytuje cloudové služby, které jejím klientům pomáhají s automatizací toku dokladů, zboží i peněz. Řešení od brněnské společnosti Grit, která do května 2019 vystupovala pod jménem CCV Informační systémy, využívá na tři tisíce firem včetně online supermarketu Rohlík, e-shopů Alza, Mall a Pilulka až po výrobce jako Plzeňský Prazdroj a Unilever. A i když na trhu působí od roku 1992, pořád relativně rychle roste.
Pro CzechCrunch Grit potvrdil, že v posledním fiskálním roce, jejž ukončil letos v březnu, firma utržila celkem 113 milionů korun. Nyní očekává, že tržby meziročně navýší na 150 milionů korun, což dokládá zejména výsledky v posledním uzavřeném kvartálu.
„Od dubna do června se tržby vyšplhaly na 37,8 milionu korun, za stejný kvartál loni jsme se dostali na 26,1 milionu. Meziročně jsme tak rostli o 44,8 procenta. Primárně je to naše účast na expanzi Rohlíku a větší spolupráce s dalšími zákazníky, se kterými se bavíme o tom, jak jim ještě více pomoct v oblasti automatizace a digitalizace,“ popisuje pro CzechCrunch ředitel firmy Lubomír Veselý.
Spolupráci s online supermarketem zakladatele Tomáše Čupra si přitom Grit pochvaluje. „Rohlik.cz působí v Německu, Rakousku a Maďarsku a nově vstoupil do Itálie, Španělska a Rumunska. A právě při této příležitosti se do zahraničí dostáváme i my,“ doplňuje Veselý s tím, že firma se udržuje v zisku. Před zdaněním, úroky a odpisy (EBITDA) ve druhém kvartálu dosáhla na 6,4 milionu korun, loni ve stejném období to bylo 1,7 milionu korun.