Trh s rozvozy jídel dospívá. Wolt Drive spojuje síly s objednávkovým systémem pro restaurace Objednáme
Když podniku nestačí kapacita vlastního rozvozu, stačí ve špičce kliknout a o určené objednávky se postarají kurýři Woltu.
Je to další krůček k dospělosti celého logistického procesu, kterým se jídla dostávají z restaurací k zákazníkům. Spojení rozvozové služby Wolt Drive a objednávkového systému Objednáme.cz šikovně odstraňuje neefektivitu systému, kdy každá restaurace s vlastním rozvozem musí množství svých kurýrů buď naddimenzovat, nebo přijmout fakt, že se ve špičkách časy doručení astronomicky natahují a ony přicházejí o klienty.
Průměrný zákazník přitom na jídlo vydrží čekat maximálně hodinu. „Chtěli jsme pomoci restauracím v momentech, kdy jejich vlastní rozvozy přestávají stíhat. Místo aby zákazníky odmítaly nebo je nechávaly nepřiměřeně čekat, mohou část objednávek doručit s pomocí našich kurýrů. Zákazník obdrží SMS s odkazem na sledování zásilky přes Wolt Drive s přesnou polohou kurýra a předpokládaným časem doručení, ale jinak není rozdíl, jestli mu jídlo přiveze kurýr restaurace, nebo Woltu,“ představuje hlavní myšlenku za vznikem této novinky Josef Dvořák, vedoucí oddělení obchodní výkonnosti a růstu pro Wolt Drive.
Cílem nového spojení je kromě zlepšení servisu pro zákazníky i celkové zefektivnění doručování jídel v českých městech. V rodině Woltu je to právě logistická služba Wolt Drive, která podnikům otevírá přístup k sedmi tisícům kurýrů v modrých uniformách. Jakákoli restaurace nebo jiný podnik ve 39 českých městech, kde Wolt působí, si skrze ni může objednat okamžité doručení svého zboží k zákazníkovi.
Restaurace využívající Objednáme.cz tuto možnost nově najdou ve svém systému. „V rozhraní Objednáme.cz stačí zapnout doplněk a nastavit základní parametry jako rozvozovou zónu, ceník a také například grafické zpracování odkazu pro sledování zásilky. Nezabere to víc než hodinu a u všeho asistuje naše technická podpora,“ popisuje Dvořák jednoduchost využití služby od Woltu.
Adam Růžička, který stojí v čele společnosti Objednáme.cz, k tomu doplňuje: „Restaurace si mohou samy vybrat, kterému rozvozci přidělí objednávku. Pokud zrovna interní kurýři nemůžou, stačí kliknout. Obsluha potom vše vidí na podrobné mapě a má online přehled o všem, co se s objednávkami děje.“ Veškerá výměna dat díky pokročilé integraci obou systémů probíhá v reálném čase.
Stihnout uvařit i rozvézt
„Když restaurace nedoručí objednávku jednou, zákazníci to ještě pochopí. Ale když ji nedoručí podruhé, potřetí, víc než polovina si znovu neobjedná. A ty je velice těžké získat zpět, protože už nejspíš přešli k rychlejší a spolehlivější konkurenci. Ostatně nejčastější negativní recenze na Googlu se obvykle točí kolem tří věcí – špatná kvalita jídla, vystupování obsluhy a dlouhé čekání,“ vysvětluje Růžička.
Využití kurýrů přes Wolt Drive přitom nemusí řešit jen vykrývání provozních špiček, ale jde o plnohodnotnou alternativu nahrazující drahé vlastní rozvozy, které jsou efektivní jen na kratší vzdálenosti. Novinku už takto zavedla například vyhlášená italská restaurace La Patas v Brně. Majitelé oceňují přehledné prostředí, které jim poskytuje snadný přístup ke všem datům. Ostatně kvůli tomu na Objednáme.cz nedávno kompletně opustili systém, který už byl zastaralý a neefektivní. Doručení všech objednávek pro ně dnes zajišťuje Wolt.
Vyšší kapacita je potom hlavní výhodou pro zástupce sítě restaurací Imperial Sushi, kteří využití externích kurýrů přisuzují až 20procentní nárůst objednávek v krátké době po jeho zavedení. „Toto spojení nám šetří náklady, energii i čas. Díky Wolt Drive bez problémů zvládáme doručování, protože jejich kurýři jsou k dispozici kdykoliv, kdy je potřeba,“ uvedl podnik, který se stejně jako brněnský příklad rozhodl předat rozvoz plně do rukou Wolt Drivu.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.