Velké značky už se nebojí negativních recenzí, říká Eva Čejková. Dnes by si od Heureky řekla o víc peněz
Technologická firma Testuj.to propojuje značky se spotřebiteli. Díky originálnímu nápadu se z PR agentury a online komunity stal úspěšný startup.
„Dala jsem příležitost úplně koncovým ženám – ať už na mateřské, nebo třeba pošťačce či kosmetičce –, aby sdílely své zkušenosti s produkty. Klienti nám tehdy říkali, že recenze jsou sprosté slovo. Dnes jsou naopak nezbytné,“ říká Eva Čejková, zakladatelka platformy Testuj.to, v novém díle BrandStories. Nový díl si můžete pustit již nyní na Spotify, v Apple Podcasts, na Youtube nebo v přehrávači výše.
Před patnácti lety Eva Čejková zakládala komunitu Ženy s.r.o., která se soustředila na sdílení zkušeností a produktové testování. Co začalo jako platforma pro autentické recenze, se postupně vyvinulo v technologický startup Testuj.to. Ten dnes působí v devíti zemích a pomáhá značkám získat reálnou zpětnou vazbu od spotřebitelů.
Testuj.to se od klasického influencer marketingu odlišuje tím, že se zaměřuje na mikroinfluencery a běžné spotřebitele. Ti testují produkty, píší autentické recenze a pomáhají firmám získávat zpětnou vazbu. „UGC (user-generated content) je autentický obsah od lidí, kteří si produkt sami vyzkoušeli. To je jeho největší síla,“ vysvětluje zakladatelka Testuj.to.
UGC je autentický obsah od lidí, kteří si produkt sami vyzkoušeli.
Klíčový zlom přišel pro platformu ve chvíli, kdy se Testuj.to vyčlenilo jako samostatná firma a získalo investici od Heureky. Jednání trvalo osm měsíců a samotná dohoda byla uzavřena v době, kdy během covidu vzrostla poptávka po online recenzích. „Tehdy jsem si ještě tolik nevěřila. Dnes bych si řekla o víc peněz a větší marketingovou podporu,“ přiznává Čejková.
Do budoucna firma plánuje expanzi na další trhy a chystá rebranding, který sjednotí její různé platformy. „Držte nám pěsti. Čeká nás velká jízda a bude potřeba pečlivě komunikovat změny našim komunitám,“ říká Čejková.
V podcastu se také dozvíte:
- Jak probíhá testování produktů v rámci Testuj.to.
- Proč se velké značky přestaly bát negativních recenzí.
- Jak se liší spolupráce s Testuj.to od klasického influencer marketingu.
Pusťte si nový díl na Spotify, v Apple Podcasts, na Youtube nebo v přehrávači výše.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.