Velkolepá hokejová akce v Praze opět neproběhne. Organizátoři zrušili prosincové Winter Hockey Games
Už to tady mělo být několikrát, Winter Hockey Games jsou ale zřejmě prokleté. Prosincová akce pod širým nebem opět neproběhne.
Do třetice všeho dobrého? V případě očekávané hokejové akce pod širým nebem v Praze, na kterou organizátoři znovu horlivě lákali, to tak úplně neplatí. Winter Hockey Games, které měly českým divákům nabídnout několik exkluzivních šlágrů přímo na Letenské pláni, se totiž ani letos neuskuteční.
Původně se mělo na konci roku 2020 hrát na ledové ploše ve Špindlerově Mlýně, přímo pod sjezdovkami, to ale zastavil covid a přísná opatření s ním spojená. Pak pořadatelé oznámili, že se akce přesouvá do Prahy, kde však neproběhla ani v roce 2022 a ani o rok později, jak se spekulovalo. Takže letos? Bylo to oficiálně potvrzeno, ale…
Premiérový ročník Winter Hockey Games sliboval mnohé: vedle extraligových duelů mezi Spartou a Kometou, Českými Budějovicemi a Plzní či Slovanem Bratislava a Košicemi měli diváci vidět také zápas německé ligy mezi Wolfsburgem a Mnichovem. Představit se měly i prvoligové týmy Slavie a Vsetína, očekával se také příjezd českých a slovenských legend v rámci exhibičního klání.
CzechCrunch jako první v polovině dubna potvrdil, že se akce bude na Letenské pláni v Praze konat – a chystalo se vybudování arény až pro šestnáct tisíc hokejových nadšenců. Podle plánu měly Winter Hockey Games vypuknout 5. prosince s tím, že by trvaly až do osmého. Připravovala se velká fan zóna, čekal se zástup známých hokejových jmen. Zkrátka ideální scénář pro fanoušky.
Jenže teď se ukázalo, že z hokejové události roku nic nebude. Opět. Jak uvedl server Sport.cz, v pátek měl vybraným novinářům přijít e-mail, že se pondělní tisková konference, která měla na Winter Hockey Games lákat i přes účast hokejových ikon Patrika Eliáše či Jakuba Voráčka, ruší. Důvodem má být slabý zájem fanoušků a slabý předprodej lístků.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs„Rok 2024 byl doslova nabitý velkými sportovními událostmi, což se v kombinaci s ekonomickým vyčerpáním společnosti a pozdě spuštěnou marketingovou kampaní projevilo v prodeji vstupenek,“ přiznává Andrea Barsóny, jednatelka pořadatelské společnosti Eniva.
„Akce byla připravena, nicméně jsme byli postaveni před důležité rozhodnutí, jestli jít do rizika finanční ztráty anebo při pořádání výrazně osekat náklady, což jsme ale nechtěli, protože chceme fanouškům přinášet zážitky na maximální úrovni,“ doplnila.
Před zveřejněním oficiálního důvodu byl ukončen prodej vstupenek. Pořadatelé teď mají hledat nový termín.