Velký a naštvaný Urus se dočká elektrické verze. Lamborghini s ní počítá do konce dekády
Samotný Urus byl ze strany Lamborghini krokem vstříc novým trendům. A v tomto směru chce automobilka pokračovat. Proto jej hodlá elektrifikovat.
Kde by byly všechny automobilky nabízející vozidla za miliony, pokud by neměly své SUV modely. Ty se staly stěžejním prodejním artiklem v případě Rolls-Roycu, Bentleye, Astonu a své SUV má dokonce už i Ferrari. Jinak tomu není ani u Lamborghini, které bylo dokonce jednou z prvních značek, která ukázala, že pojetí SUV jako supersportu není vůbec špatný nápad. Italové však prolamují ledy dál – svůj monstrózní Urus se rozhodli nabídnout také jako čistý elektromobil.
Když v roce 1963 Ferruccio Lamborghini představil první sportovní vůz značky, načrtnul tím zcela nové obrysy společnosti, která do té doby vyráběla traktory a klimatizační jednotky. Až do roku 2017 bylo Lamborghini synonymem ostrých aut číhajících těsně u země na sešlapnutí plynového pedálu, aby mohla střemhlav vyrazit vpřed.
V roce 2017 však přišel zlom. Automobilka podlehla trendu sportovních užitkových aut a vytvořila model Urus, ve kterém propojila to nejlepší ze sportovního charakteru značky spolu s praktickými vlastnostmi SUV, které na zákazníky fungují jako magnet.
To platilo i v případě Urusu, který začal okamžitě lámat prodejní rekordy. Obrovský automobil s naštvaným výrazem ve tváři a brutálním výkonem byl zkrátka trefou do černého. Lamborghini se s ním potvrdilo, že trendům je zapotřebí naslouchat, což značku odlišuje od konkurenčního Ferrari, které se svým SUV modelem Purosangue přeci jen trochu zaspalo.
Nastartujte svou kariéru
Více na CzechCrunch Jobs