Spoluzakladatel startupu Futurelytics Mirek Černý míří za Janem Řežábem do Goodbaby

Zakladatel a původní CEO Socialbakers, Jan Řežáb

0Zobrazit komentáře

Před zhruba 5 měsíci vyrazil zakladatel Socialbakers – Jan Řežáb vstříc nový výzvám a stal se executive directorem a zároveň CEO pro digitální technologie v čínské firmě Goodbaby International, vyrabějící například inovativní kočárky a dětské sedačky.

Od té doby svůj tým rozšířil o několik nových jmen včetně bývalých spolupracovníků, nedávno například jednoho ze zakladatelů a technického ředitele (CTO) Socialbakers Martina Homolku, který už v Goodbaby působí na identické pozici technického ředitele.

john-1

Přečtěte si takéTým vývojářů z českého Shipita, prodaného za stovky milionů, přechází za Řežábem do GoodbabyTým vývojářů z českého Shipita, prodaného za stovky milionů, přechází za Řežábem do Goodbaby

Nyní se tým okolo Řežába opět rozrůstá o další zajímavou osobnost, to když se novým šéfem dat v Goodbaby stává Mirek Černý, kterého můžete znát především jako spoluzakladatele a technického ředitele analytického startupu Futurelytics, který loni ukončil svůj provoz.

“Nyní máme skvělou šanci implementovat velmi zajímavé big data analytiky na tak velkou firmu jako Goodbaby, kde máme pořád dostatečně volnosti připravovat interně kreativní projekty a udělat na firmu co nejlepší pozitivní dopad”, říká Mirek Černý, šéf dat GoodBaby.

Jan Řežáb k tomu pak dodává:

“Neustále nabíráme nové chytré lidi, kteří chtějí spolupracovat ať už na našich Big data projektech, nebo na našem ekosystému s aplikacemi pro děti, který připravujeme”, dodává.

Zajímavostí mimo jiné je, že do karlínského tech hubu společnosti, který obsahuje jak R&D, tak nově také centrum pro data, se v listopadu loňského roku přesunul například i celý vývojářský tým společnosti Shipito, kterou založil a následně prodal Čechoameričan John Vanhara.

1

Nová posila Goodbaby, Mirek Černý

Česká platforma RedCrox získala na Fundlift.cz 3,5 miliony Kč a chce ještě více

Jiří SvobodaJiří Svoboda

Fundlift
0Zobrazit komentáře

Investiční crowdfunding server Fundlift.cz pod svá křídla nedávno přivítal i e-commerce platformu RedCrox. Ta zde původně žádala od investorů 3,5 milionu korun, nicméně při vstupu do poslední třetiny kampaně bylo vybráno „pouhých“ 1,5 milionu. Před dvěma dny však na účtě přistála významná investice ve výši dvou milionů korun, která zcela změnila situaci.

Identita štědrého investora pochopitelně zůstala neprozrazena, avšak jeho příspěvek nejenom, že záhy pomohl k překonání žádané částky, ale taktéž přiměl RedCrox k jejímu navýšení na současných 5,5 milionu. Investoři, kteří by se až nyní rozhodli tak mohou ještě 18 dní investovat výměnou za konvertibilní investiční certifikáty s úrokem 10 % p.a. Kampaň najdete ZDE.

„RedCrox je firmou s globálními ambicemi, jejímž dlouhodobým cílem je aktivní využití artificial intelligence ke kvalitnějšímu a personalizovanému marketingu produktů a služeb klientům. Jsme rádi, že velcí investoři vnímají velký rozvojový potenciál platformy RedCrox a podporují je v takovémto objemu,“ říká zakladatelka Fundliftu Andrea Lauren.

avast

Přečtěte si takéČeský Avast po miliardové akvizici AVG představuje tři nové produkty pod jeho jménemČeský Avast po miliardové akvizici AVG představuje tři nové produkty pod jeho jménem

studyfi

Přečtěte si takéNebaví vás učení? Kámoši z fitka vytvořili appku, jež vám pomůžeNebaví vás se zdlouhavě učit? Přátelé z fitka vytvořili aplikaci, která má pomoct. A umí i podcasty

RedCrox pomocí modelu B-B-C propojuje oblasti zábavy, sportu a nakupování. V praxi funguje tak, že zákazník nakoupí v jednom z partnerských online nebo kamenných obchodů a zaregistruje svůj nákup na RedCrox. Poté si vybere turnaj, soutěž či jinou sportovní událost z databáze a pokud správně uhádne jeho či její výsledek, dostane ze svého nákupu 100% CashBack. Mezi tyto obchody se řadí i velcí hráči jako Amazon nebo oficiální eshopy NFL či Realu Madrid. Projekt vznikl na přelomu let 2013 a 2014 pod vedením zakladatelů Stephena J. A. Flanagana a Jarmily Procházkové Flanagan.

Finance půjdou na špičkové vedení

Nadbytečné finanční prostředky půjdou především na najmutí profesionálů do vedení společnosti.  RedCrox uvedl, že by se mimo jiné mohlo jednat i o Toma Kenta, bývalého marketingového ředitele v českém Avastu. Další kandidáti se hledají na pozice finančního ředitele a gaming ředitele. Jak bylo avizováno už v prosinci, původní částka 3,5 milionu bude použita na posílení prodeje, marketing a vývoj softwaru.

Vítejte v RedCrox