Podívejte se, jak bude vypadat nová business třída Lufthansy v nejdelším dopravním letadle světa

777X-1
0Zobrazit komentáře

Příští rok by měl přinést další inovace do světa leteckého byznysu a aerolinek, které se předhánějí v nových technologiích, komfortu pro cestující v první třídě či business class, a také v efektivnosti využitého prostoru. V roce 2020 má totiž na trh dorazit nový model Boeingu 777X, který bude vyráběn hned ve dvou variantách – 777-8 s kapacitou pro 350 cestujících a 777-9 s kapacitou pro 400 až 425 lidí ve všech třídách. Druhý zmíněný má být navíc dosud nejdelším dopravním letadlem vůbec.

A zájemci se postupně hrnou, respektive předobjednávky na nový model Boeingu už před několika lety udělalo množství aerolinek, včetně Emirates, Etihad Airways, Qatar Airways nebo německé Lufthansy. Právě největší německá aerolinka nyní představila, jak by měla vypadat business třída v jejich nových letadlech, kterých si aerolinka předobjednala hned 20 ve své delší verzi.

Na délce 76,9 metru by měly být celkem čtyři cestovní třídy, od Economy a Economy Plus až po Business a First Class. Podobně jako u Boeingu 787 Dreamliner bude mít nové letadlo o 20 procent větší okna, více prostoru na výšku a také lepší tlak a vlhkost vzduchu, která působí menší problémy s dýcháním a například bolestí hlavy. V rámci třídy byznys pak Lufthansa nabídne sedadla s možností plného polohování až na lůžko s délkou 220 centimetrů.

777X-2

Sedadla budou rozmístěna v konfiguracích 1-1-1 či 1-2-1 (především pro cestující v páru), což má zajistit větší soukromí. Každé sedadlo bude vybaveno vlastním tabletem, který má sloužit k ovládání celého zábavního systému, od filmů a seriálů nebo internetového prohlížeče až k objednávce jídla a pití nebo konfigurace sedadla a osvětlení.

amazon-go1

Přečtěte si takéAmazon do roku 2021 otevře 3 000 prodejen potravin budoucnosti, které nemají pokladnyAmazon do roku 2021 otevře 3 000 prodejen potravin budoucnosti, které nemají pokladny

Vedle sedadla pak bude k dispozici také podložka pro bezdrátové dobíjení mobilních zařízení, jak už je dnes u vlajkových lodí například od Samsungu a Applu standardem. Design celého prostoru poté kombinuje futuristické prvky, od využitých materiálů až po tlumené světlo, které se upravuje podle aktuální situace v letadle – spánek, podávání jídla či přistání.

777X-4

Výhodou nového Boeingu 777X je také jeho menší náročnost na životní prostředí a palivo. Na jedno dotankování bude letadlo schopno uletět ve své delší verzi až 15 185 kilometrů a spotřebuje o zhruba 10 procent méně paliva, než stávající modely. To aerolinkám umožní s ohledem na počet míst operovat lety s dosud vůbec nejnižší cenou za pasažéra.

777X-3
lufthansa777-2
777X-5

Tablet pro každého cestujícího pro ovládání zábavního systému

lufthansa777-1

Boeing 777X nabídne prostor až pro 220 cm vysoké jedince

777X-7

Venkovní pohled na Boeing 777X v barvách Lufthansy

Foto: Lufthansa