Český Livesport šlape do mediálního zpravodajství. Koupil populární server eFotbal.cz
Vizí firmy je zprostředkovávat fanouškům komplexní sportovní zpravodajství. A hlavně to fotbalové, které je na světě nejpopulárnější.
Fotbal patří stále k nejsledovanějším sportům a odhaduje se, že má napříč světem až 3,5 miliardy fanoušků. Moc dobře to ví i český Livesport, který svůj byznys postavil na živém přepisu aktuálních sportovních výsledků, čím dál více se ale angažuje i ve sportovním zpravodajství. Potvrzuje to i teď, když koupil oblíbený fotbalový server eFotbal.cz, který zařadí do svého rostoucího zpravodajského portfolia.
„Livesport má výsledky z téměř čtyřiceti sportů a více než dvacet jich pokrývá zpravodajstvím, ale čísla mluví jasně. Sportem číslo jedna zůstává jednoznačně fotbal, který celosvětově sledují zhruba dvě třetiny našich uživatelů (celkem jich má Livesport přes 100 milionů – pozn. red.), proto se teď chceme zaměřit hlavně na něj a podpořit tím náš růst,“ uvádí k akvizici šéf digitálního obsahu v Livesportu Alan Záruba.
Nákup serveru eFotbal.cz, dosud patřícího vydavatelství New Way Media Michaela Fridricha, který podle měření služby Netmonitor během loňského roku navštěvovaly průměrně stovky tisíc lidí, je pro Livesport první mediální investicí od minulého srpna, kdy spustil plnohodnotné sportovní zpravodajství.
Uživatelé tak dnes mohou v aplikaci i na webu Livesport.cz i Flashscore.com (což je varianta pro zahraniční trh) sledovat jak sportovní výsledky, tak články ke sportovnímu dění v Česku i za hranicemi. Od roku 2006 vlastní i oblíbený server Eurofotbal.cz, který před nedávnem redesignoval.