Gentleman Store sází na další vybranou značku, obléká českou první dámu a zakladatelé se pouští do parfémů
Loni se majitelé e-shopu s pánskou módou rozhodli naplno vstoupit do offline světa. Teď hlásí, že to funguje, a přidávají další aktivity.
Rozhodnutí vybudovat si po e-shopu i velký obchod s pánskou módou v pražském Karlíně se Pavlu Králíčkovi a Janu Moravčíkovi evidentně vyplácí. Jejich kamenný Gentleman Store, který funguje od loňského podzimu, je po půl roce ziskový. A tak zakladatelé nelení a dál pracují na tom, co si vytyčili, tedy podle svých slov kultivovat český módní svět. Nedávno k nám přivedli další vybranou britskou značku, brzy vypustí na trh svůj první parfém, a i když primárně cílí se svou nabídkou na muže, malým segmentem, který mají i pro ženy, zaujali manželku českého prezidenta.
„Překvapilo nás, kolik lidí si obchodu v Karlíně všimlo, ještě než byl otevřený. Zdá se, že se nám podařilo trefit dobrou lokalitu, která rezonuje ve správné cílovce,“ pochvaluje si od poloviny loňského října otevřený obchod Pavel Králíček. Do té doby působil Gentleman Store zejména jako e-shop s malou, převážně výdejní prodejnou na Žižkově. Přechod do dvoupodlažního a dvousetpadesátimetrového prostoru proto byl v byznysu, který s Janem Moravčíkem rozjeli před deseti lety, velkou změnou.
Už loni Moravčík avizoval, že tržby z prodejny se budou muset zvednout alespoň o 50 procent, v reálu to nakonec je meziročně o 60 a půl roku po otevření je karlínský obchod podle něj ziskový. Co se týče konsolidovaných tržeb, tak ty loni byly dle vyjádření Gentleman Storu 120 milionů korun, letos je v plánu 150 milionů. Všechno tedy zatím jede podle plánu.
A Králíček s Moravčíkem jdou tomu, aby to tak bylo, samozřejmě naproti. Poté, co loni získali smlouvu na distribuci britské ikonické značky Barbour, do níž se oblékají i členové tamní královské rodiny, mají nyní exkluzivní licenci na prodej další ostrovní speciality, brandu Charles Tyrwhitt. Ten vyrábí pánské, zejména formální oblečení a má být domovem těch vůbec nejlepších londýnských krejčí.