Kaufland spustí český marketplace v dubnu, připravené mají být dva tisíce obchodníků
Zákazníkům tržiště Kauflandu nabídne zboží z kategorií od bydlení přes elektroniku po sport či módu.
Jeden z největších maloobchodních hráčů vstupuje i v Česku do online světa. Kaufland již několik let v Německu provozuje marketplace, na němž umožňuje prodávat obchodníkům třetích stran, přičemž loni oznámil, že s ním bude expandovat i na slovenský a český trh. Nyní uvedl konkrétní datum – české tržiště bude spuštěné 12. dubna, prodávat na něm budou dva tisíce obchodníků.
Zákazníkům budou od tohoto data k dispozici miliony položek z produktových kategorií jako bydlení, elektronika, zahrada a hobby, kuchyně a domácnost, děti a kojenci, sport a móda. „Kromě široké nabídky zboží, které nabízíme v našich kamenných obchodech, najdete v budoucnu na Kaufland.cz miliony produktů od různých prodejců z různých kategorií, které si lze jednoduše objednat a následně nechat doručit až domů,“ říká Stefan Hoppe, generální ředitel českého Kauflandu.
Na internetu však nebude prodávat klasickou nabídku potravin. „V tento moment na marketplacu neplánujeme prodávat vlastní potravinové značky,“ uvedla již dříve pro CzechCrunch Miroslava Birešová z pozice obchodní manažerky Kaufland Global Marketplace a zdůraznila tak rozdíly v sortimentu online tržiště a kamenných prodejen.
Kaufland.cz je založen na modelu marketplace, kde své zboží na portálu prodejci nabízí pod vlastním jménem a zákazníci zboží obdrží přímo od nich. Dotazy ke zboží a objednávce ale bude obstarávat zákaznický servis Kauflandu. Zpočátku má být k dispozici možnost zaplatit platební kartou a prostřednictvím PayPalu.