Komunikační nástroj Slack vyrostl na 3 miliony denních uživatelů. Milion z nich je platících
Nemá ani smysl popisovat, že růst necelé 3 roky starého startupu, který šel od začátku do světa s cílem omezit firemní komunikaci prostřednictvím e-mailů a chtěl nabídnout jednoduchou alternativu ke spojování lidí, je naprosto nezastavitelný. Je to teprve měsíc a půl, co jsme psali o tom, že Slack denně využívá zhruba 2,7 milionů uživatelů denně a tohle číslo se během takto krátké doby dokázalo rozrůst o dalších 300 tisíc na celkové 3 miliony denních uživatelů.
Co je ovšem zajímavější je fakt, že v únoru letošního roku měl Slack přibližně 675 tisíc platících uživatelů – nyní se dokázal vyšplhat na neuvěřitelných 930 tisíc, což je takřka 31 % nárůst během 3 měsíců. Podle blogu ho využívají desítky tisíc firem a dokonce 77 ze 100 nejlepších firem dle Fortune 100.
Slack se se slibným růstem chce nyní zaměřit mimo americký trh, konkrétně do východní a jihovýchodní Asie. K tomu slouží několik nových nástrojů, mezi kterými je plná integrace s novými službami bez toho, aby je bylo nutné vůbec mimo Slack využívat, a na to navazující spuštění vlastního tržiště aplikací.