Podívejte se do Kauflandu, kde důležitou roli hraje životní prostředí i férové podmínky
S pětadvaceti tisíci lidmi na palubě je Kaufland jedním z největších českých zaměstnavatelů. Co zjistilo naše employer branding studio? Podívejte se.
Kaufland, to nejsou jen kanceláře na centrále nebo obchody, kam si skočíte pro chleba. Málokdo ví, že firma si všechno, co ke svému fungování potřebuje, zajišťuje sama. Najdete tu proto interní architekty, laboratorní pracovníky, právníky, řezníky. A také odborníky na logistiku, kvalitu potravin nebo fotovoltaiku. Pravděpodobně tu zkrátka najdete jakoukoliv pozici, která vás napadne. Employer branding studio CzechCrunche při přípravě jeho profilu prošlo Kaufland od centrály po masozávod, aby zjistilo, proč stojí za to tady pracovat.
Kaufland o sobě říká, že je stabilní firma. Což ale rozhodně neznamená, že se uvnitř nic neděje. Ať už vás zajímá hokej, gaming, nebo se chcete podílet na některé ze CSR aktivit, možností, jak se realizovat, je nespočet. A to dokonce v pracovní době – všechny výše zmíněné aktivity se totiž ve firmě projevují v reálných pracovních pozicích.
Kaufland zároveň podporuje spoustu neziskovek a neinzeruje na webech, které šíří dezinformace – je v tomto směru hodně aktivní. Drží se tak svého hesla „Rozhodují činy“ a snaží se podporovat ty, kdo by jinak byli na vše sami.
Svým zaměstnancům nabízí také zajímavé benefity. Za zmínku stojí například garantovaný růst mzdy, který je dán interními směrnicemi – nefunguje tady pravidlo „neřekneš si, nemáš“. A atraktivní je i systém profesního nebo manažerského vzdělávání.
V práci trávíme až třetinu svého života. Pracujte s těmi nejlepšími.
Work+