Podívejte se na novou reklamní kampaň Livesportu. Petr Čech v ní bubnuje v pražském klubu Roxy
Za necelé dva týdny nastoupí Petr Čech ke svému poslednímu profesionálnímu zápasu. Jeden z nejlepších českých fotbalistů nového tisíciletí pověsí kopačky na hřebík po finále Evropské ligy, kde může v dresu Arsenalu získat již svou devatenáctou klubovou trofej. Čeští fanoušci ho však mohou již několik dní vídat také v trochu jiném světle – v novém reklamní kampani Livesportu.
Livesport je česká technologická společnost, která se vypracovala mezi přední světové poskytovatele sportovních informací, a její aplikaci pro sledování aktuálních sportovních výsledků využívají desítky milionů fanoušků po celém světě. Na začátku roku Livesport oznámil, že si plácl právě s Petrem Čechem, který se stane jeho novou globální tváří, a při příležitosti mistrovství světa v hokeji do televize vypustil první spoty.
Reklamní kampaň postavil Livesport ve spolupráci s agenturou BeefBrothers právě na konci kariéry Petra Čecha, který sice po sezoně odloží svou typickou ochrannou helmu, ale se sportem rozhodně nekončí. Úspěšný český gólman se proto objevuje v pražském klubu Roxy, kde nejprve bubnuje na bicí, což je jeho velká mimofotbalová vášeň, a následně skáče do davu fanoušků.
„Protože chceme oslovit fanoušky ve spoustě zemí, rozhodli jsme se pro spolupráci s velkou sportovní celebritou. Petr je pro nás fotbalovou legendou, kterou znají i příznivci jiných sportů. A díky tomu, že končí s profesionálním sportem, ho můžeme ukázat jako obyčejného sportovního fanouška,“ uvedl pro CzechCrunch marketingový ředitel Livesportu Jan Hortík.
Zmíněný spot z pražského klubu tak není zdaleka jediný. Vyrobeno bylo v produkci Cinemanie celkem 51 verzí spotů v různých jazycích a první se na obrazovce objevují během aktuálně probíhajícího mistrovství světa v hokeji na Slovensku. Vedle českých televizí je bude vysílat také mezinárodní stanice Eurosport, a to během dalších velkých sportovních událostí, jako jsou tenisové French Open či US Open.
Reklamní kampaň s Petrem Čech poběží celý rok a mají se objevit ještě další spoty v podobném konceptu. Jejich natáčení probíhalo v Praze opravdu bleskově. Finský režisér Sakari Lerkkanen musel spolu se svým štábem, kde byl za kamerou Rakušan Klaus Fuxjäger, stihnout vše během pouhých 26 hodin. Z Londýna, kde Petr Čech hájí barvy Arsenalu, přiletěl český gólman v neděli v podvečer, v pondělí se vrhl na natáčení, a v úterý už se zase hlásil na tréninku v Londýně.
Sportovní výsledky z více než 35 sportů dnes přes Livesport sledují desítky milionů lidí po celém světě. Na webu to je kolem 85 milionů unikátních uživatelů měsíčně, mobilní aplikaci si pak stáhlo přes 60 milionů fanoušků. Vedle vlastního byznysu ale začal loni Livesport také investovat, když vložil 100 milionů korun do přepravního startupu Liftago, a přestěhoval se do nových kanceláří na pražských Nových Butovicích.