Policie, TMBK nebo záchranář Marek Dvořák. Ceny Czech Social Awards 2024 už mají vítěze
Kdo získal ocenění za pozitivní obohacení českého digitálního prostoru? Proběhlo vyhlášení 11. ročníku cen pro projekty a osobnosti sociálních sítí.
Startupy, influenceři a tvůrci kampaní, kteří veřejnost v uplynulém roce nejvíc inspirovali v digitálním světě, se ve čtvrtek 28. listopadu sešli v pražském prostoru DOX+ při vyhlášení 11. ročníku cen Czech Social Awards. Letos porota rozdala ocenění ve 13 kategoriích a také jednu navíc pro unikátní počin s označením Special Social Award.
„Letos jsme v soutěži přijali celkem 340 tisíc hlasů. Máme radost, že díky propojení stovek inspirativních lidí, značek a tvůrčích nápadů můžeme přispívat ke kultivaci prostředí sociálních sítí a ukazovat je jako místo, kde vznikají skvělé projekty s dopadem na společnost,“ říká Michaela Derynková, zakladatelka soutěže, jejímž hlavním mediálním partnerem je CzechCrunch.
Ocenění v kategorii Veřejná správa letos získala Policie České republiky, která slovy poroty „dokázala, že i české instituce umí využívat nejmodernější technologie“. V kategorii Generace Z si převzala ocenění greenfluencerka Rozárie Haškovcová, která na svém instagramovém profilu Shluk buněk vzdělává o udržitelnosti a minimalismu. A v kategorii určené pro média uspěla DVTV.
Digitálním tvůrcem roku se stal Tomáš Břínek alias TMBK, tvůrce trefných koláží na aktuální společenská a politická témata. Jakožto nejlepší projekt uspěla Moderní sebeobrana Jasmíny a Pavla Houdkových, podporující svět bez násilí. Cenu v kategorii Kampaň získala Nora patří lišce, která prosazuje ukončení norování, a v kategorii Startup, která je určená pro inspirativní brandy, zvítězily prací papírky Ecohaus.
Držitelé ocenění Czech Social Awards 2024
Veřejná správa – Policie České republiky
Generace Z – Rozárie Haškovcová
Média – DVTV
Firemní podcast – Udržitelná Karlovka
Podcast – Opravdové zločiny
Značka – GymBeam
Influencer marketing – Pasta bunda
Mobilní aplikace – Záchranka
Osobnost roku – Marek Dvořák
Social Special Award – Kačka Pokorná
Projekt – Moderní sebeobrana
Kampaň – Nora patří lišce
Startup – Ecohaus prací papírky
Digitální tvůrce – TMBK
Cenu za Firemní podcast si odnesla Udržitelná Karlovka a v kategorii Podcast, určené samotným osobnostem či moderátorům, zvítězily Opravdové zločiny. Značkou roku se stal pomocník pro fitness a výživu GymBeam, ocenění v kategorii Influencer marketing získala kampaň Pasta bunda spojená s letošním mistrovstvím světa v hokeji, v hlavní roli s Davidem Pastrňákem.
Cenu si odnesla také mobilní aplikace Záchranka a osobností roku byl za svou tvorbu a přínos vybrán lékař letecké záchranné služby Marek Dvořák. Udělena byla také speciální cena za mimořádné působení na sociálních sítích, o které rozhoduje odborná porota. V letošním roce si Social Special Award odnesla dívka, která vrátila poezii na výsluní – multitalentovaná Kačka Pokorná, známá jako Svojost.
„Do soutěže každým ročníkem přinášíme něco nového a sledujeme trendy. Hledáme cesty, jak přiblížit svět sociálních sítí veřejnosti a ocenit tvůrce projektů, kteří stojí za pozornost a mají pozitivní dopad na online komunitu i společnost. Těšíme se, co nového v digitálním světě přinese další rok, abychom to společně mohli opět oslavit,“ uzavírá Michaela Derynková.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.