Článek vznikl ve spolupráci s Czech Social Awards.

Policie, TMBK nebo záchranář Marek Dvořák. Ceny Czech Social Awards 2024 už mají vítěze

Kdo získal ocenění za pozitivní obohacení českého digitálního prostoru? Proběhlo vyhlášení 11. ročníku cen pro projekty a osobnosti sociálních sítí.

Marta PlecitáMarta Plecitá

cc-awards

Startupy, influenceři a tvůrci kampaní, kteří veřejnost v uplynulém roce nejvíc inspirovali v digitálním světě, se ve čtvrtek 28. listopadu sešli v pražském prostoru DOX+ při vyhlášení 11. ročníku cen Czech Social Awards. Letos porota rozdala ocenění ve 13 kategoriích a také jednu navíc pro unikátní počin s označením Special Social Award.

„Letos jsme v soutěži přijali celkem 340 tisíc hlasů. Máme radost, že díky propojení stovek inspirativních lidí, značek a tvůrčích nápadů můžeme přispívat ke kultivaci prostředí sociálních sítí a ukazovat je jako místo, kde vznikají skvělé projekty s dopadem na společnost,“ říká Michaela Derynková, zakladatelka soutěže, jejímž hlavním mediálním partnerem je CzechCrunch.

Ocenění v kategorii Veřejná správa letos získala Policie České republiky, která slovy poroty „dokázala, že i české instituce umí využívat nejmodernější technologie“. V kategorii Generace Z si převzala ocenění greenfluencerka Rozárie Haškovcová, která na svém instagramovém profilu Shluk buněk vzdělává o udržitelnosti a minimalismu. A v kategorii určené pro média uspěla DVTV.

richardson2

Přečtěte si takéLidi inspiruje k pohybu a radí, jak si vybudovat tělo, které vydržíStovky tisíc lidí inspiruje k pohybu a radí, jak si vybudovat zdravější tělo. Největší výzva? Vydržet

Digitálním tvůrcem roku se stal Tomáš Břínek alias TMBK, tvůrce trefných koláží na aktuální společenská a politická témata. Jakožto nejlepší projekt uspěla Moderní sebeobrana Jasmíny a Pavla Houdkových, podporující svět bez násilí. Cenu v kategorii Kampaň získala Nora patří lišce, která prosazuje ukončení norování, a v kategorii Startup, která je určená pro inspirativní brandy, zvítězily prací papírky Ecohaus.

Držitelé ocenění Czech Social Awards 2024

Veřejná správa – Policie České republiky
Generace Z – Rozárie Haškovcová
Média – DVTV
Firemní podcast – Udržitelná Karlovka
Podcast – Opravdové zločiny
Značka – GymBeam
Influencer marketing – Pasta bunda
Mobilní aplikace – Záchranka
Osobnost roku – Marek Dvořák
Social Special Award – Kačka Pokorná
Projekt – Moderní sebeobrana
Kampaň – Nora patří lišce
Startup – Ecohaus prací papírky
Digitální tvůrce – TMBK

Cenu za Firemní podcast si odnesla Udržitelná Karlovka a v kategorii Podcast, určené samotným osobnostem či moderátorům, zvítězily Opravdové zločiny. Značkou roku se stal pomocník pro fitness a výživu GymBeam, ocenění v kategorii Influencer marketing získala kampaň Pasta bunda spojená s letošním mistrovstvím světa v hokeji, v hlavní roli s Davidem Pastrňákem.

Cenu si odnesla také mobilní aplikace Záchranka a osobností roku byl za svou tvorbu a přínos vybrán lékař letecké záchranné služby Marek Dvořák. Udělena byla také speciální cena za mimořádné působení na sociálních sítích, o které rozhoduje odborná porota. V letošním roce si Social Special Award odnesla dívka, která vrátila poezii na výsluní – multitalentovaná Kačka Pokorná, známá jako Svojost.

„Do soutěže každým ročníkem přinášíme něco nového a sledujeme trendy. Hledáme cesty, jak přiblížit svět sociálních sítí veřejnosti a ocenit tvůrce projektů, kteří stojí za pozornost a mají pozitivní dopad na online komunitu i společnost. Těšíme se, co nového v digitálním světě přinese další rok, abychom to společně mohli opět oslavit,“ uzavírá Michaela Derynková.