Quentin Tarantino zrušil svůj poslední film. Místo příběhu kritika z pornočasopisu chce natočit jiný

Tarantino už dlouho operuje s tím, že za svou kariéru zrežíruje přesně deset filmů. Tím posledním měl být The Movie Critic, filmař ale změnil názor.

Americký režisér Quentin Tarantino

Režisér Quentin Tarantino navzdory očekávání nakonec nejspíš nenatočí film The Movie Critic. To a mnoho dalšího přináší nové vydání newsletteru Watch, kde shrnujeme nejzásadnější dění ve filmovém i televizním světě, upozorňujeme na zajímavé trailery a doporučujeme, co si pustit. Přihlásit se k jeho odběru můžete v boxu níže.

Načítám formulář...

Quentin Tarantino plánuje za svoji kariéru natočit celkem deset celovečerních filmů, což znamená, že právě ten příští má být posledním. Dlouho se přitom počítalo s tím, že půjde o snímek The Movie Critic, sledující příběh filmového kritika z pornočasopisu z Tarantinových mladých let. „Byl neskutečně cynický. Jeho recenze byly něco mezi Howardem Sternem a Travisem Bicklem, kdyby to byl filmový kritik. Vzpomeňte si na Travisovy zápisky v deníku,“ řekl scenárista a režisér v rozhovoru pro server Deadline.

Scénář měl být hotový a nedávno se začaly objevovat první informace o obsazení, podle nichž měl jednu z hlavních postav ztvárnit Brad Pitt. Tarantino se ale teď měl rozhodnout, že jako svůj poslední film by chtěl natočit něco jiného – podle informací Deadline s prací na The Movie Critic končí a pustí se do nového projektu.

tarantino-hateful-eight

Reprofoto: FilmIsNow Movie Bloopers & Extras/YouTube

Tarantino při natáčení filmu Osm hrozných

O co by mohlo jít, zatím nikdo přesně neví, o náměty ale režisér nouzi nemá. V roce 2019 se například rozhodl, že opouští nápad natočit krvavé, hrubě znějící pokračování Star Treku s tím, že chce dát přednost filmu s menším publikem. Předloni se také řešila možnost vytvořit osmidílný seriál, i z něj ovšem sešlo. A fanoušci si samozřejmě vždy vzpomenou na třetí díl Kill Billa, který Tarantino v minulosti několikrát zmínil.

Jeho dosud posledním snímkem bylo Tenkrát v Hollywoodu, kde nezvyklou formou náklonnosti vzdával hold a přepisoval 70. léta v srdci americké filmové produkce. Námět The Movie Critic naznačoval podobné vyznění, ale skromnější měřítko. Tarantino se evidentně rozhodl, že se chce vydat jiným směrem a nad formou završení svojí režijní kariéry se ještě pořádně zamyslí.

Co ukazují trailery

Sto roků samoty

Sto roků samoty patří mezi stěžejní díla magického realismu a nejkrásnější romány 20. století. Líčí příběh několika generací rodiny Buendíů a proplétá se latinskoamerickými dějinami, přičemž vyprávění se mnohdy vrací do minulosti, představuje postavy překonávající vlastní smrt a zapojuje řadu nadpřirozených prvků. Jde bezesporu o extrémně těžko adaptovatelnou předlohu, výsledný film ale může být nadmíru zajímavý.

Co hýbe světem filmu a televize

Pátá řada Zaklínače bude poslední

Netflix právě oznámil, že oficiálně začala produkce čtvrté řady fantasy hitu Zaklínač, kde Henryho Cavilla v hlavní roli poprvé zastoupí Liam Hemsworth. Spolu s tím streamovací služba znovu potvrdila pátou řadu, která se má natáčet paralelně s tou čtvrtou a bude poslední kapitolou televizního dobrodružství Geralta z Rivie a jeho přátel.

Co si pustit

Sympatizant

HBO Max  |  Thriller  |  2024  |  7 epizod  |  ČSFD

Screenshot

Reprofoto: Max/HBO

Minisérie Sympatizant

Kapitán je napůl Vietnamec, napůl Francouz – hlavně je ale komunistický špion. Na konci války ve Vietnamu prchá do Spojených států, kde pokračuje ve svojí výzvědné činnosti a podává zprávy Vietkongu. Je ale čím dál tím těžší tento život zkombinovat s tím novým. Minisérie korejského mistra Čchan-uk Paka v sobě kombinuje prvky špionážního thrilleru a komedie a podle kritiků nabízí řadu komplexních postav v poutavém i zábavném příběhu o vlastní identitě.

Pro přehled dalších trailerů, novinek z filmového světa a tipů, co si o víkendu pustit, se podívejte na kompletní vydání newsletteru Watch a přihlaste se k jeho odběru zde či v boxu v úvodu článku.