Rozvozový startup Rohlik.cz spouští novou službu, která umožní osobní vyzvednutí objednávek
Je to již několik let od doby, kdy poprvé spatřil světlo světa online supermarket Rohlik.cz založený Tomášem Čuprem, který se zaměřil na expresní rozvoz potravin z vlastního skladu do 90 minut. Udělal tak nepříjemné vrásky konkurenci, kterou v té době vedlo především Tesco s jejich rozvozem iTesco.cz, který bylo ale možné objednat nejdříve na další den.
Vedle letošní 50 milionové investice a přibrání nových partnerů do vedení startupu, se Rohlik.cz zaměřil i na další rozvoj služeb, které na první pohled jdou tak trochu proti původnímu záměru doručování nákupů. Objednávku si bude totiž možné od dnešního dne vyzvednout na předem vybraných místech a v určitých časových intervalech osobně, a to zcela zdarma.
Novinka by měla částečně řešit vyšší flexibilitu v nakupování, kdy jsou zákazníci sice zvyklí, že jim bude nákup doručen, ale přesto čas od času využijí i vyzvednutí po cestě, což jim může zjednodušit plánování. Rohlik.cz prozatím v testovacím režimu navázal spolupráci se 4 čerpacími stanicemi MOL po Praze, na kterých je možné nákup vyzvedávat v časových oknech od 16 do 18 hodin, od 18 do 20 hodin a od 20 do 22 hodin. Testování bude probíhat až do ledna 2017, tedy přes největší sváteční nápor.
K tomu dodává Tomáš Čupr, zakladatel startupu:
“Díky osobním odběrům zvládneme obsloužit více zákazníků. Kapacita aut totiž nejde zvyšovat donekonečna, zvlášť v předvánoční pražské dopravě. Rovněž i když je naše 15minutové doručovací okno velmi komfortní, existuje řada zákazníků, kteří jsou v pohybu a osobní odběry tak pro ně představují flexibilnější řešení.
Navíc je budou moci využít i lidé, kteří bydlí mimo naši rozvozovou oblast. Časy pro osobní odběr jsou nastaveny tak, aby si mohli nákup vyzvednout cestou z práce domů. Stačí se zastavit na jedné z benzinek MOL, naložit tašky do auta a pokračovat domů.”