Snídaně nebo obědy do kanceláře i na home office. Wolt už v Česku využívá přes 150 firem

Wolt chce postupně obsluhovat také zaměstnance v dalších českých městech mimo Prahu a Brno.

wolt-kuryr1

Foto: Wolt

Kurýři Woltu na náměstí v Olomouci

Mít na ranním mítinku čerstvé croissanty s kávou je věc, kterou nepohrdne snad žádný zaměstnanec. Obzvlášť v situaci, kdy pro ně nemusí chodit žádný z kolegů, ale přivezou vám je až na stůl. A to stejné platí i třeba při zajišťování zásob do firemní ledničky, květin nebo společného obědu pro celý tým. Také ve firmách se stále více rozmáhá obliba rozvozových služeb, které jdou zvýšené poptávce samy naproti. Například Wolt už v Česku vozí pokrmy pro téměř dvě stě firem a postupně chce obsluhovat také zaměstnance v dalších městech mimo Prahu a Brno.

Wolt už totiž není jen službou pro rozvoz obědů a večeří pro jednotlivce. I na tuzemském trhu se snaží rozšiřovat svůj záběr, ať už jde o rychlé doručování potravin a dalšího drobnějšího zboží nebo právě program pod názvem Wolt at Work. Díky němu si mohou firmy do svých kanceláří objednat například jídlo pro své zaměstnance, aniž by pro něj musely někoho ze svých řad posílat. Zájem o takový benefit přitom stále roste.

„Wolt at Work nyní využívá přes 150 českých firem včetně STRV, Productboardu nebo Rossumu a rosteme každý měsíc. Naším cílem je, abychom konec roku uzavřeli s více než jednou tolik partnery, než s kolika jsme tento rok začali,“ říká pro CzechCrunch Hana Kučerová, která má firemní program ve Woltu na starosti.

„Co se měst týče, primárně se soustředíme stále na Prahu a Brno, ale nechceme to tak nechat. Připravujeme spuštění Ostravy nebo Olomouce a začínáme s kampaní i v dalších krajských městech, přičemž již nyní zde vidíme poptávku ze strany firem,“ doplňuje Kučerová a potvrzuje, že v souvislosti s úspěšností projektu se rozšiřuje centrální i tuzemský tým.

Firmy nejčastěji využívají služeb Woltu pro nákup dárkových poukazů či květin, zajištění občerstvení na týmové porady či obědy, zásobování kanceláře potravinami a drogérií nebo pro online objednávání jídla až domů, když je někdo na home officu. „Dokážeme zajistit i catering na velké eventy či personalizované objednávky s osobními vzkazy. K dispozici máme také tematické balíčky od retailových partnerů nebo ze sortimentu Wolt Marketu. Vše si navíc firmy mohou naplánovat až s šestidenním předstihem,“ zmiňuje Kučerová.

„Vtipný je fakt, že nejprodávanější položkou ze všech obchodů a restaurací v rámci firem je půllitrová perlivá voda,“ doplňuje s úsměvem tuzemská šéfka Wolt at Work. Ty firmy, které v programu ještě nejsou, se mohou registrovat přímo na webu. Jakmile podepíšou smlouvu, otevře se jim účet, kde budou mít přehled o jednotlivých objednávkách a mohou tak lépe sledovat i náklady nebo určovat pravidla pro zaměstnance. Například co se rozpočtu týče.

„Nově teď pro korporátní klientelu zavádíme i customizovanou nabídku, například box s variací baget přímo do kanceláře nebo croissanty v krabici na ranní mítinky. Dále také připravujeme dárkové koše k různým příležitostem,“ uvádí. To vše vychází také z plánu Woltu na to stát nákupním centrem v kapse, jak v rozhovoru pro CzechCrunch zmínil loni šéf služby v Česku Jan Foret. Pro firmy pak chystá i další novinku – e-shopy budou moct již brzy využívat kurýrskou síť Woltu k expresnímu doručení zboží po městě, a to pod jménem Wolt Drive.

Partnerem článku je Wolt. V rámci CzechCrunch Premium spolupracujeme s vybranými partnery, se kterými připravujeme obsah na míru. Více najdete zde.

Filip Houska

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch o technologiích, zábavním průmyslu, byznysu i designu. Spolupodílí se na řízení redakce a stará se o sociální sítě.

Od roku 2016 píše pro CzechCrunch o technologiích, zábavním průmyslu, byznysu i designu. Spolupodílí se na řízení redakce a stará se o sociální sítě.