Nepije alkohol, za který je placen. Vymyslel ale vlastní a teď s ním Snoop Dogg vyrazil do Evropy

Gin s džusem v plechovce vymysleli Snoop Dogg a Dr. Dre před pár měsíci – a je inspirovaný jejich slavnou skladbou Gin&Juice.

Filip HouskaFilip Houska

snoop-dogg-2

Foto: Depositphotos / Gin & Juice / CzechCrunch

Snoop Dogg a jeho nová značka Gin&Juice

0Zobrazit komentáře

Jaký alkohol Snoop Dogg nejraději pije? Gin s ovocným džusem, který je v jeho životě natolik zásadní, že o něm nahrál skladbu. Tím to ale neskončilo – před nedávnem vymyslel i vlastní verzi tohoto koktejlu, kterou prodává v plechovkách. Jmenuje se jednoduše Gin&Juice a nově s ní zamířil do Evropy, kde v posledních dnech baví celý svět. A slušně vydělává.

V jádru je Snoop Dogg rapperem. Velice úspěšným a chytrým rapperem, který včas opustil nevyzpytatelný pouliční lifestyle a začal ze svého jména těžit i jinak. Proto se třeba objevil v reklamě, kde se postaral o jeden z nejoriginálnějších marketingových tahů roku, a dokonce založil vlastní značku cereálií, které se mu však v obchodech„záhadně“ schovávají. Mimo jiné spolupracuje s několika alkoholovými značkami, které jsou pro americké celebrity často velmi finančně zajímavé.

V případě alkoholových spoluprací razí ale rodák z kalifornského města Long Beach poměrně zajímavý přístup. Není tomu tak dávno, co veřejně přiznal, že žádnou ze značek, které mu platí i milionové sumy, nepije. Respektive je odmítá pít. „Oni to vědí, proto to můžu říct veřejně,“ zmínil Snoop Dogg v rozhovoru s herečkou Tiffany Haddish. „Neplatí mi za to, abych je pil. Platí mi za to, abych je propagoval,“ dodal rázně a zmínil něco, co málokterá známá osobnost přizná.

Historicky spolupracoval s likérem St. Ides, ginem Indoggo, vínem 19 Crimes nebo pivními značkami Happy Dad a Corona. Teď má ale Snoop Dogg jinou alkoholovou zálibu, ke které přistupuje zejména jako k byznysu. Jde o jeho novou značku Gin&Juice, tedy plechovku ginu s džusem, kterou v únoru ukázal světu. Představil čtyři příchutě (meruňka, citrus, meloun a passion fruit), odhalil nápadité balení s výstrahou pro rodiče a typickým americkým lowriderem a první várky začal prodávat po Spojených státech. I rozjezd značky byl pečlivě naplánovaný.

ginjuice

Foto: Gin&Juice / CzechCrunch

Čtveřice příchutí plechovek Gin&Juice

Gin&Juice vznikl v době, kdy slavil třicetileté výročí stejnojmenný singl z věhlasné a pro hiphopovou scénu zásadní desky Doggystyle. Na Gin&Juice také pracoval někdejší člen uskupení N.W.A. a slavný rapový producent Dr. Dre, a tak aby to bylo tematické, vybral si ho Snoop Dogg jako spoluzakladatele. Nehledě na to, že je pro něj jedním z nejbližších kamarádů, se kterým si v devadesátkách prožil divoké časy na americkém západním pobřeží.

„Podívejte se, jak jsme na tom s kariérou. Podívejte se na náš věk a na to, co jsme dokázali – a stále se máme rádi. Tak proč neudělat něco společně? Mnohokrát jsou lidé ve vztahu třicet let a nemohou spolu mluvit, nemohou se stýkat, takže je prostě zábavné být v partnerství s lidmi, které skutečně milujete,“ komentoval tehdy Snoop Dogg propojení s Dr. Drem, který mimo jiné spoluzaložil značku sluchátek Beats by Dre, kterou vlastní Apple.

Dosud ovšem značka Gin&Juice byla dostupná pouze na americkém trhu. Možná i díky letní olympiádě, která teď probíhá v Paříži a v jejímž pokrývání má Snoop Dogg velkou roli, byl ale její vstup do Evropy urychlen. Proto se plechovky před nedávnem oficiálně dostaly i do Velké Británie, kde je Snoop Dogg a Dr. Dre představili přímo na svém koncertu, který byl speciální také v tom, že na něm překvapivě vystoupil i neméně známý a důležitý rapper Eminem.

Dostupnost nápoje na dalších evropských trzích je zatím nejistá, byť se očekává, že minimálně ve Francii a Německu by distribuce měla být výhledově zajištěna. A možná právě první zmíněnou zemi Snoop Dogg upřednostní, z jednoho jednoduchého důvodu… Dvaapadesátiletý rapper a milovník zeleného dýmu má poměrně silnou integritu v rámci probíhajících letních olympijských her v Paříži, na které dorazil pod hlavičkou americké televize NBC.

Američané to s ním udělali chytře. Vzhledem k tomu, že jejich výběr z olympiád zpravidla bere největší množství medailí, potřebovali úspěchy svých sportovců a sportovkyň ukázat co nejvíce lidem, ideálně mladší generaci, která k největšímu sportovnímu svátku planety nemusí tolik tíhnout. A byť Snoop Dogg není žádným mladíkem, pořád má u generace Z a dalších velkou relevanci, což se ukazuje i teď, kdy jeho skeče z olympiády letí na sociálních sítích.

Nejen, že Snoop Dogg spolu se svými hosty dění v Paříži z pohledu výpravy Spojených států komentuje, ale také se osobně vydává na sportoviště, aby sportovce pobavil. Nebojí se extravagantních obleků, prakticky denně se na kameru usmívá (což by takzvaný Velvyslanec štěstí měl dělat) a fandí. NBC uvádí, že i díky tomu se na jeho nedělní přenos díval dvojnásobek lidí ve srovnání se stejným dnem před třemi roky na olympiádě v Tokiu.

Snoop Dogg si ovšem za to nechává údajně velmi dobře platit. Podle neoficiálních informací, které kolují na sociální síti X, si denně přijde na půl milionu dolarů, v přepočtu 11,5 milionu korun. S ohledem na to, že olympiáda trvá devatenáct dní, jednoduchou matematikou lze zjistit, že si za celý průběh her může vydělat přes 218 milionů korun. A do toho si navíc mohl nést olympijskou pochodeň. Zjevně vydařené léto.

Zároveň si na hrách mohl zpropagovat i právě Gin&Juice, a to naprostou náhodou. Když totiž před pár dny sledoval drezuru, zaujalo ho, že jeden z koní – konkrétně ten od polské jezdkyně Sandry Sysojevové – se jmenuje Gin&Juice. Rychle se zarazil a jako správný rapper vytáhl z rukávu freestyle právě na onu slavnou skladbu. Pobavena byla i populární americká kuchařka a byznysmenka Martha Stewartová, která s ním olympijskou drezuru zrovna komentovala.