Ukažte svou firmu, volná místa i klíčové lidi. CzechCrunch vylepšuje firemní profily, které oslovují statisíce lidí

Pod pokličku zajímavých českých společností můžete nahlédnout díky naší rostoucí databázi, kde firmy ukazují, co dělají a jaké talenty hledají.

Ondřej HolzmanOndřej Holzman

fotka-pro-clanek-6

Foto: CzechCrunch

Ukažte na CzechCrunch.cz svou firmu, volná místa i klíčové lidi

0Zobrazit komentáře

Na CzechCrunch.cz dlouhodobě představujeme úspěšné a zajímavé příběhy. Pod pokličku českých i mezinárodních projektů, které znáte z našich článků, podcastů a eventů, nahlížíme také díky naší neustále se rozvíjející databázi firem. V ní mohou jednotlivé společnosti představit sebe sama i své klíčové osobnosti, produkty, na kterých pracují, a také ukázat volné pracovní pozice a nalákat nové talenty. Jelikož jsou firemní profily provázané celým naším webem, měsíčně zasáhnou velké množství potenciálních zájemců.

„CzechCrunch se řadu let z pohledu firem aktivně věnuje nejen startupům a investicím, ale také pomáhá firmy a jejich produkty zviditelnit a usnadnit jim hledání nových zaměstnanců. Profily firem jsou u nás vidět nejen v samotné databázi, ale také organicky u článků a napříč webem, takže mohou dlouhodobě získat statisíce impresí,“ říká Václav Bedřich, spoluzakladatel CzechCrunche.

Profily od jejich spuštění v loňském roce neustále vylepšujeme, aby přinášely samotným firmám i našim čtenářům co největší přidanou hodnotu. „Ty nejlepší mají během měsíce vyšší desítky tisíc impresí. Nově je možné profil platit i na měsíční bázi, kompletně si ho spravovat přes administraci a v nejbližší době otevřeme také možnost publikace vlastních článků přímo na profilu,“ doplňuje Václav Bedřich.

trask-pro

Foto: CzechCrunch

CzechCrunch spouští databázi firem s komplexními profily

Jak naše firemní profily fungují?

  • V jednotlivých profilech najdete kompletní informace o firmě, všechny články či podcasty, jež na CzechCrunchi o společnosti vyšly, a v případě placených profilů i volné pozice, které daná firma nabízí.
  • Topované profily si prohlíží stovky čtenářů týdně.
  • Placené profily pravidelně promujeme u článků, v rubrice Firmy a lidé i napříč webem. Pokud o firmě píšeme článek, objeví se v něm profil dané společnosti.
  • V každém našem článku také rotují volné pozice, které u nás firmy v profilech promují. Měsíčně tento box vidí přes milion čtenářů a potenciálních uchazečů o práci.
  • Balíček Premium zajišťuje, že se v článku o určité firmě objeví box výhradně s jejími volnými pozicemi, nehrozí pak tedy, že by se v článku objevily pozice konkurence, a mnohé další benefity.

Součástí neustále se rozvíjející databáze zajímavých českých firem se můžete stát snadno. Založit si lze profil na několik kliků, a to na měsíční či roční bázi. Na výběr je ze tří různých placených balíčků. Dočasně bezplatný balíček Free nabízí samotný profil firmy a jeho zařazení do databáze. V prostředním balíčku Start získáte navíc zvýrazněnou pozici v databázi, box o dané firmě v článku včetně zobrazení až tří pracovních nabídek. Balíček Premium zajistí nejvyšší pozici v databázi, neomezenou inzerci pracovních pozic, zobrazení profilu přímo na homepage CC.cz a také profil v postranním panelu jednotlivých článků.

Jitka Dvořáková po 10 letech končí jako ředitelka CZC. Po necelém roce mění šéfa i Mall Group

Do vedení skupiny Mall Group, která patří polskému Allegru, nastupuje Jean Charreteur, jenž také povede značku CZC.

Peter BrejčákPeter Brejčák

jitkadvorakova-6-min

Foto: Mall Group

Jitka Dvořáková odchází z CZC.cz

0Zobrazit komentáře

Jedna z nejvýraznějších tváří tuzemské e-commerce scény mění své působení. Jitka Dvořáková po deseti letech odchází z postu ředitelky e-shopu CZC.cz. Ten spadá pod mateřskou skupinu Mall Group a personální novinky se dějí i v jejím vedení, kde Jakuba Střeštíka střídá manažer Jean Charreteur, jenž nahradí také Dvořákovou. Ke změnám dochází na pozadí hlubší integrace Mall Group do struktur polského Allegra, jenž e-commerce skupinu přebral loni v dubnu.

Jedenašedesátiletá Dvořáková se v oboru pohybuje od roku 2010, do CZC nastoupila jako generální ředitelka v roce 2013. Předtím dlouhodobě působila ve vrcholovém managementu společností Panasonic a Philips. Mezi lety 2019 až 2021 měla na starost také aktivity skupiny Mall Group ve Slovinsku a v Chorvatsku.

„Nyní můžu předat dál byznys, který se dokázal zlepšovat i v nelehkých časech a který vstoupil do první ligy české e-commerce a stal se zaslouženě love brandem,“ komentuje svůj odchod Dvořáková, pod jejímž vedením se obrat CZC dostal za fiskální rok končící v březnu 2021 až na téměř šest miliard korun a vykázal zisk. O rok později ale došlo k propadu na 5,3 miliardy kvůli chabnoucí poptávce nakupujících.

Podle vyjádření se působení v pozici ředitelky CZC Dvořáková rozhodla ukončit sama, své další profesní plány přitom nekomentovala. „Dvojka na trhu s elektronikou“, jak se e-shop prezentuje, má nyní po pětadvaceti letech od svého založení vstupovat do další etapy a pod křídly polského Allegra se má více propojovat se svými zahraničními protějšky.

jean_charretteur_mall_2

Foto: Mall Group

Jean Charreteur, generální ředitel Mall Group

Personální novinky v CZC jsou spojené s její mateřskou skupinou Mall Group. Jejím novým generálním ředitelem je Jean Charreteur, jenž po necelém roce střídá Jakuba Střeštíka a částečně přebere také pravomoci Dvořákové. Jedenapadesátiletý Charreteur do firmy nastupuje se zahraničními zkušenostmi z manažerských pozic mimo jiné ve společnostech Tesco, Metro či Carrefour.

Z pozice generálního ředitele bude mít v Mall Group na starost především aktivity spojené s integrací s mezinárodní e-commerce skupinou Allegro. V nové roli zastřeší jak aktivity Mallu v Česku, tak na Slovensku, v Maďarsku, Slovinsku a Chorvatsku. „Provázet Mall Group takto převratným integračním procesem je úžasná výzva,“ komentuje Charreteur.

Nastartujte svou kariéru

Více na CzechCrunch Jobs

grok-2

Přečtěte si takéNoví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězuNabízí režim pro dospělé a plánují únos papeže. Noví virtuální společníci od Groka se utrhli ze řetězu

Výzev na něj čeká několik. Od oficiálního prodeje skupiny e-shopů patřících pod Mall Group včetně logistického hráče WeDo, který byl završen loni v dubnu, dostal vývoj ve skupině negativní spád. Pod vedením nového majitele se opět propadla do ztráty a prodělávala stovky milionů korun.

Allegro následně přiznalo, že za Mall Group zaplatilo příliš a z její hodnoty odepsalo 12 miliard, kvůli čemuž se samo dostalo do velké ztráty. V rámci transformace českých e-shopů a propojování jednotlivých aktivit pak nedávno došlo k propuštění 40 procent lidí z IT oddělení Mallu.