V Czech Social Awards bojují Vasky nebo Policie ČR. Hlasujte pro oblíbené podcasty, kampaně a influencery
Hlasování v 11. ročníku cen pro projekty a osobnosti sociálních sítí začalo. Kdo získá ocenění za pozitivní obohacení českého digitálního prostoru?
Co nového a mimořádného přinesl uplynulý rok na sítích v Česku? Jedny z nejvýraznějších a nejcennějších počinů představují Czech Social Awards právě teď v rámci svých nominací. Celkem 13 kategorií umožňuje každému podpořit své favority – letos nově také v komerčních kategoriích. Fanoušci mohou hlasovat do 12. listopadu na platformě Decision 21. V každé kategorii bude na základě metody D21 k dispozici více hlasů.
Letos poprvé získají ocenění nejen osobnosti, ale i projekty, firmy a content v komerčních kategoriích Značka, Startup, Kampaň, Firemní podcast, Influencer marketing a Aplikace. Z téměř dvou tisíc nominací vybrala pro každou kategorii pět nejzajímavějších porota, složená z odborníků napříč podnikatelským, mediálním a neziskovým světem. Usedli v ní Pepa Kocourek, děkan Fakulty multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati, Lucie Mádlová, zakladatelka Asociace společenské odpovědnosti, Barbora Dlabáčková, Head of Communication TV Nova, a další zajímavé osobnosti.
Mezi nimi i spoluzakladatel CzechCrunche Václav Bedřich. „Překvapilo mě, kolik nových jmen se v nominacích objevilo. Ukazuje to na fakt, že se do popředí dostává nová generace, která se sociálních sítí nebojí, a naopak využívá naplno jejich potenciálu,“ říká o svém letošním rozhodování a dodává: „Líbí se mi i rozšíření kategorií, které otevírají možnosti i pro firmy, ty mají zase často s kampaněmi celospolečenský přesah.“
V loňském roce jsme v soutěži přijali celkem 45 800 online hlasů a věříme, že letos se nám toto číslo podaří překonat.
Spektrum nominovaných je pestré a společně se v seznamu objevují jak známí tvůrci a projekty, tak nové tváře a odvážné počiny. V kategorii Generace Z je to například Rozárie Haškovcová s Janem Špačkem, u Značky se potkávají Amazing Places, GymBeam nebo Vasky, u Firemního podcastu zaujala porotu mimo jiných Inspirace Baťa, v kategorii Kampaň originální Malí superhrdinové, kampaň proti obtěžování v MHD a Nenechte se rozladit, u Startupů Salted a ve Veřejné správě Policie České republiky, IKEM nebo ministerstvo životního prostředí.
„Mám velkou radost, že úsilí našich kolegů má takový úspěch a je důkazem, že naše práce má smysl. I samotná nominace je velkým povzbuzením a potvrzením toho, že jdeme správným směrem,“ komentuje zprávu o účasti v nejužším výběru Jiří Kaňa, vedoucí oddělení PR a marketingu z odboru komunikace ministerstva životního prostředí.
Porota také výjimečné udělí ocenění Special Social Award za mimořádný přínos společnosti prostřednictvím sociálních sítí. Loni si tuto cenu odnesla Nikol Leitgeb. Hlavním partnerem ceny je letos značka Nuna, známá svými inovativními a prémiovými dětskými výrobky.
Slavnostní galavečer s vyhlášením vítězů jednotlivých kategorií se uskuteční 28. listopadu v Praze v prostorách Dox+ a provede jím Zorka Hejdová. Fanoušci jej mohou sledovat také v online přenosu.
„V loňském roce jsme v soutěži přijali celkem 45 800 online hlasů a věříme, že letos se nám toto číslo podaří překonat. Začínali jsme před jedenácti lety jako soutěž blogerek a zájem široké veřejnosti nás každý rok motivuje soutěž rozšiřovat a ocenit kreativitu mnoha projektů i jejich pozitivní dopad na online komunitu,“ uzavírá zakladatelka Czech Social Awards Michaela Derynková.
Nahlásit komentář
Zdá se vám, že komentář je urážlivý, nebo sprostý? Dejte nám vědět.