Amazon se blíží k oslavám 20 let fungování a chce spustit něco, co se zapíše do historie

bezos_1
0Zobrazit komentáře

Jeden z největších a bezpochyby technologicky nejvyspělejších prodejců Amazon, chystá ke svému 20letému výročí zajímavou novinku, kterou by chtěl překonat jeden z aktuálně nejzajímavějších „svátků“ pro prodejce. Tím je Black Friday, nebo-li černý pátek, který po americkém vzoru začala dodržovat i česká Alza.cz.

Jen s tím rozdílem, že ceny se na černý pátek v USA pohybují na tak nízké hladině, že jdou často prodejci s marží až na úplné dno, či dokonce do mínusu. U nás je to spíše o tom, že se dočkáme nižší slevy, ale z uměle navýšené původní částky. Amazon chce tedy spustit vlastní prodejní den s názvem Prime Day, odvozený od jejich prodejního programu Prime.

Screen Shot 2015-07-02 at 22.50.27

Přečtěte si takéKonica Minolta kupuje za stovky milionů korun českou společnostKonica Minolta kupuje za stovky milionů korun českou společnost

Ten je dostupný kromě USA taktéž Anglii, Německu, Itálii, Francii nebo Kanadě. Proběhnout by měl poprvé již 15. července tohoto roku. Na černý pátek se pro porovnání v USA prodalo zboží online za 36,9 miliard korun.

Díky Amazon Prime, předplacené službě, která dokáže na mnoha místech doručit zboží již do několika hodin, se Amazon v posledním čtvrtletí minulého roku dostal do čistého zisku ve výši 214 milionů dolarů a tahle vlna by dál měla pokračovat. Od Amazonu je zavedení nového prodejního dnu chytrým krokem, protože i když na některých produktech značně sníží profit, stále bude mít desítky tisíc nových předplatitelů, kteří budou pravidelně nebo jednorázově platit poplatky za služby Prime ($99/rok).

Zdroj: Amazon Press

Konica Minolta kupuje za stovky milionů korun českou společnost

Screen Shot 2015-07-02 at 22.50.27
0Zobrazit komentáře

Jedna z nejstarších japonských technologických společností Konica Minolta, která vznikla spojením dvou entit Konica a Minolta v roce 2003, se rozhodla nakupovat i v České republice. Za vyšší stovky milionů korun si pořídila českou společnost WEBCOM, která patří ke špičkám v tvorbě CRM/ERP informačních systémů na bázi Microsoft Dynamics v ČR.

Přesnější informace o ceně a průběhu transakce žádná ze stran nechtěla komentovat – uzavřena by ale měla být finálně koncem tohoto měsíce. Cílem spojení těchto dvou firem je větší globální zásah a rozšíření služeb o tiskové a další navazující IT služby, informuje tisková zpráva.

iph

Přečtěte si takéČeský trh s RTB reklamou roste o více než 100% ročně. Letos dosáhne 135 milionů KčČeský trh s RTB reklamou roste o více než 100% ročně. Letos dosáhne 135 milionů Kč

superman-james-gunn-01

Přečtěte si takéNový Superman funguje. Jak dokázal, že superhdinové pořád baví?Nový Superman funguje a lidé se na něj hrnou. Jak dokázal, že únava ze superhrdiny není skutečná?

WEBCOM funguje již od roku 1998 a za minulý rok dosáhl obratu 350 milionů korun. Udržuje přes 140 zaměstnaců a je jedním z největších partnerů Microsoftu v ČR. Konica Minolta informovala, že nehodlá jakkoliv vstupovat do firemní struktury a zachová stávající fungování i klíčové zaměstnance na vedoucích pozicích.

Společnost by měla vstoupit především na další trhy ve střední a východní Evropě. Naopak Konica Minolta minulý rok v ČR ukončila se ziskem 84 milionů korun při obratu 1,6 miliardy a absolutně ovládá produkční tisk.

Screen Shot 2015-07-02 at 22.45.52